Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Hejsan! Jag har en 1,5 årig hankatt utan "härstamning" :smirk: Och nu skulle jag vilja registera och Id märka honom men hur går jag...
Svar
3
· Visningar
1 964
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Katt Har i många år användt Hills torrfoder (i många varianter) till mina Somalikatter men den senaste tiden har jag märkt att katterna...
Svar
5
· Visningar
2 001
Senast: Xeline
·
D
Övr. Katt Idag dog vår älskade lilla Milla. Hon hade just fått flytta hemifrån till sin nya underbara ägare, när hon bara någon dag senare skadar...
Svar
0
· Visningar
1 372
Senast: Dropdead
·
Övr. Katt nu har mina kissar flyttat in och direkt anföll de mina blommor :cry: finns det någon sorts blommor jag inte borde ha, typ giftiga...
Svar
1
· Visningar
2 583
Senast: Grana
·
C
Övr. Katt Hej! Jag har nu "toksökt" i både böcker och på Internet efter information om denna sjukdom....men de uppgifter som finns är både...
Svar
12
· Visningar
3 513
Senast: Carita
·
Övr. Katt Var 17 tar dom vägen? Tycker jag köper nya jämt, men dom försvinner. Yoga har fått 4 små pälsråttor, och bara en hittar jag.
Svar
18
· Visningar
1 840
Senast: Carita
·
Övr. Katt Inget är som väntans tider säger man ju Är snart sambo med 2 små kissemissar, de skulle ha kommit i söndags men transporten vart en...
Svar
5
· Visningar
1 307
Senast: anna_panna
·
Övr. Katt Nu har jag tagit hem min kisse katt. Innan bodde han i stallet där jag har mina pollar, men katterna där skötes inte bra så jag...
Svar
1
· Visningar
1 134
Senast: adore
·
P
Övr. Katt Har en kastrerad hankatt (tiger) som har börjat kissa i sin egen matskål? Han började göra dett anär vi köpte en till katt (fisen)...
Svar
1
· Visningar
1 925
Senast: mandalaki
·
H
Övr. Katt http://kungfool.transpect.net/images/misc2/307700451704l.jpg
Svar
3
· Visningar
1 409
Övr. Katt ... på hur man kan få en totalt "nollställd" katt att reagera på tillsägelser? :confused: Han är uppe i fönstrena och gör en del såna...
Svar
2
· Visningar
1 339
Senast: mandalaki
·
C
Övr. Katt Vi fick en katt för ca ett år sedan. En flicka. HOn har växt upp inne i lägenheten och är en innekatt. Men hon har velat gå ut men när...
Svar
7
· Visningar
2 434
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt När ska man börja ge kattungen mat? Tänker då så att kattungen klarar av att äta mat främst blötfoder, Mammas katt blev påkörd i går...
Svar
3
· Visningar
3 627
Senast: CA
·
Övr. Katt Vilken idiot var det?? Har människan någonsin försökt bada en katt? 1. Man har INTE två hander lediga för att skruva av en kork. 2. Man...
Svar
11
· Visningar
1 845
Senast: KaZa
·
S
Övr. Katt kissen har varit lite halvdålig i några dagar, men inte så där jätteakut har jag bedömt det, men nu hade hon varit borta i 1.5 dygn och...
Svar
7
· Visningar
10 068
Senast: Rallebralle
·
R
Övr. Katt ...nu har han pissat igen.......... :crazy:,dock på en handduk..*phu* Det e liksom ständig kamp,min vilja mot hans strilande.... :crazy:
Svar
8
· Visningar
1 676
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Nån som har en ragdoll här? Vi har nämligen planer på att köpa en :)
Svar
17
· Visningar
2 468
Senast: cararv
·
Övr. Katt Det är en (el. flera) fräsar som stryker runt vårat hus. Morre har blivit jätteorolig och imorse upptäckte jag att den rackaren hade...
Svar
4
· Visningar
1 451
Senast: aemaria
·
N
Övr. Katt Hej jag har en perserdam på 15 månader som fällt otroligt med päls både underull o täckhår, började i Juni, till och med öronen är lite...
Svar
12
· Visningar
1 597
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Lilleman har tyvärr börjat med ett litet ofog som jag inte vet riktigt hur jag ska hantera. Kattskrället har börjat markera inomhus lite...
Svar
6
· Visningar
1 833
Senast: frust_frust
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp