Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

P
Övr. Katt Japp, min 1 ½ åriga honkisse löper igen. För 5:e gången.. :crazy: Hon mjauar och mjauar och mjauar. Hur ofta löper era unga katthonor...
Svar
4
· Visningar
1 365
Senast: Moniq
·
Övr. Katt ...med Chivas. Han har hostat till och från under en tid. Inget allvarligt, nån gång om dagen ngefär. Jag trodde det var mask ach...
Svar
13
· Visningar
2 251
Senast: loveponies
·
B
Övr. Katt :bump: Vår lilla tiger som vi tog hand om i måndags visar en fantastisk anpassning. Hon äter och dricker och leker och busar...Hon...
Svar
1
· Visningar
1 141
Senast: mandalaki
·
A
Övr. Katt någon här som kan detta med färger?? har en svart cornish rex-hona och om vi behåller henne har vi funderat på att ta en kull på henne...
Svar
3
· Visningar
1 284
Senast: adore
·
Övr. Katt finns det ngn kattras (förutom rexkatterna) som funkar bättre om man är lätt allergisk mot katter? Har senaste året upptäckt att jag...
Svar
10
· Visningar
17 346
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt I morgon ska Bosse och Semlan kastreras, vaccineras och id-märkas :angel: Intet ont anande sitter de här bredvid mig och spinner...
Svar
15
· Visningar
1 572
Senast: Catinca
·
B
Övr. Katt Min man räddade häromdagen livet på en väldigt liten kattunge som höll på att bli måsmat.Där fanns inte några andra ungar eller vuxna...
Svar
2
· Visningar
1 600
Senast: adore
·
E
Övr. Katt Förra våren hittade vi en liten kise,eller rättare sagt var det han som hittade oss. Vi hittade inte hans ägare så nu bor han i vårt...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Hon ramalde alltså fyra våningan (tre + garage) till asfalt. Hon har inte brutit några ben och reagerar inte när man klämmer på henne...
Svar
18
· Visningar
5 120
Senast: Sony
·
K
Övr. Katt Jag har en katt på 5 år, för 7 veckor sedan fick hon en kattkompis på 12 v.Men min gamla katt är sur som en citron ,fräser och slås.Gör...
Svar
5
· Visningar
1 426
Senast: kakan79
·
B
Övr. Katt Knuten (min katt, 6 år) har alltid fått torrfoder av varierande märke från vanliga mataffären - ni vet nog hur jag menar... Nu tänkte...
Svar
19
· Visningar
3 320
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt Nya \"våra katter\"?? Har ni fått "Våra katter"?? Borde jag inte ha fått senaste numret nu..??
Svar
7
· Visningar
1 333
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Katt 1: Spirit, 16 mån kastrerad hanne på 5 kilo. Katt 2: Singoalla, 8 mån kastrerad hona på 2 kilo. Vid matskålen: Spirit vill ha...
Svar
1
· Visningar
1 541
Senast: kpist
·
Övr. Katt Jag köpte 2 katter av kattkommando syd för några veckor sen, nu visar det sig att både är dåliga....vi har varit hos veterinären och dom...
Svar
9
· Visningar
1 806
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Övr. Katt Hej! Har just upptäckt färskfoder för hundar som man köper i fryst form (alltså inte burkmat). Verkar ju hur logiskt som helst och...
Svar
8
· Visningar
2 873
Senast: Rallebralle
·
V
Övr. Katt Kolla här vad som strök runt på vår gård häromdagen! Hunden råkade skrämma den så den klättrade upp i trädet, jag TROR att det är en...
Svar
4
· Visningar
4 632
Senast: Catinca
·
S
Övr. Katt Vilket är bäst att ge kissen.Torrfoder?Burkmat? Har också en annan fråga . När slutar katten att växa? :confused:
Svar
2
· Visningar
1 235
Senast: Catinca
·
Z
Övr. Katt ..tog en kaninunge.. eller harunge.. brukar era katter fånga djur ofta?Tur att jag har en sån feg klumpeduns :) till katt som inte...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: Catinca
·
N
Övr. Katt Idag fyller min "lillkille" år! 13 år gammal blir han, har haft honom sedan jag var 7 år! :) Tänkte att jag måste visa lite bilder på...
Svar
7
· Visningar
1 563
Senast: Nina83
·
B
Övr. Katt Kissen kom och spann i min säng alldeles nyss. Mysigt, tänkte jag, men när jag började klia honom så hittade jag en fästing under halsen...
Svar
6
· Visningar
1 300
Senast: frust_frust
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp