Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

J
Övr. Katt Hur många borstar tänderna på sina katter? Innan vi fick våra så frågade vi i alla djuraffärer om man kunde göra det, men det var inte...
Svar
12
· Visningar
1 574
Senast: Stoppard
·
Övr. Katt Med jämna mellanrum kikar jag upp på de olika katthemmens sida. Så även idag :smirk: Fastnade direkt vid en katt som jag är nästan...
Svar
16
· Visningar
1 517
Senast: Carita
·
A
Övr. Katt Min ena katt har en lös tand. Sitter brevid de där små söta framtänderna i överkäken. Den är några milimeter (kanske 3-4mm) längre än...
Svar
2
· Visningar
2 332
Senast: adore
·
V
Övr. Katt Titta här! Min lilla prinsessa, hon är så söt på det här kortet att jag får ont i hjärtat!! Saknar henne, lilla guldklimpen :( Tingeling
Svar
6
· Visningar
1 335
A
Övr. Katt Har ju som sagt tagit hand om min kattunges mamma (Cornish Rex) och nu ska hon bli våran helt och hållet då ägaren inte vill ha tillbaka...
Svar
7
· Visningar
2 049
Senast: MissFideli
·
B
Övr. Katt Är det någon som kan ge lite försäkringsråd :confused: Vilken förs. är prisvärd? Vad behöver man för uppgifter om katten för att få...
Svar
4
· Visningar
1 523
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Jag sitter och funderar på vad för ras jag vill att min nästa katt ska ha. Min huskatt börjar bli till åren och jag har insett att hon...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 892
Senast: morris
·
Övr. Katt Vad kostar det att id-märka katt?
Svar
4
· Visningar
1 440
Senast: Houdinie
·
R
Övr. Katt Scilla har under sin period med bebbarna tappat mkt vikt. hon går på fri tillgång RC kitten,2ggr om dagen får hon en halv burk Hill´s...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: Moniq
·
S
Övr. Katt Kort fråga. Löper katter året om?
Svar
1
· Visningar
1 142
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt En till fodertråd.. Vad har ni använt till en kräkningsbenägen katt? Det är inget fel på honom, han har bara känslig mage, och kräks...
Svar
1
· Visningar
1 442
Senast: bibban
·
P
Övr. Katt Japp, min 1 ½ åriga honkisse löper igen. För 5:e gången.. :crazy: Hon mjauar och mjauar och mjauar. Hur ofta löper era unga katthonor...
Svar
4
· Visningar
1 355
Senast: Moniq
·
Övr. Katt ...med Chivas. Han har hostat till och från under en tid. Inget allvarligt, nån gång om dagen ngefär. Jag trodde det var mask ach...
Svar
13
· Visningar
2 230
Senast: loveponies
·
B
Övr. Katt :bump: Vår lilla tiger som vi tog hand om i måndags visar en fantastisk anpassning. Hon äter och dricker och leker och busar...Hon...
Svar
1
· Visningar
1 131
Senast: mandalaki
·
A
Övr. Katt någon här som kan detta med färger?? har en svart cornish rex-hona och om vi behåller henne har vi funderat på att ta en kull på henne...
Svar
3
· Visningar
1 275
Senast: adore
·
Övr. Katt finns det ngn kattras (förutom rexkatterna) som funkar bättre om man är lätt allergisk mot katter? Har senaste året upptäckt att jag...
Svar
10
· Visningar
17 321
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Katt I morgon ska Bosse och Semlan kastreras, vaccineras och id-märkas :angel: Intet ont anande sitter de här bredvid mig och spinner...
Svar
15
· Visningar
1 547
Senast: Catinca
·
B
Övr. Katt Min man räddade häromdagen livet på en väldigt liten kattunge som höll på att bli måsmat.Där fanns inte några andra ungar eller vuxna...
Svar
2
· Visningar
1 594
Senast: adore
·
E
Övr. Katt Förra våren hittade vi en liten kise,eller rättare sagt var det han som hittade oss. Vi hittade inte hans ägare så nu bor han i vårt...
Svar
3
· Visningar
1 143
Senast: glimmie
·
Övr. Katt Hon ramalde alltså fyra våningan (tre + garage) till asfalt. Hon har inte brutit några ben och reagerar inte när man klämmer på henne...
Svar
18
· Visningar
5 071
Senast: Sony
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Barn och djur
  • Gryta och matberedare
  • Det sjukaste har hänt

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp