Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt vad äter era katter? hur ofta och hur mycket? skulle vara väldigt intressant och veta. Mina får blötfoder (whiskas) på morgonen och...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: Cuaifeach
·
E
Övr. Katt På apoteket sa dom att det inet var nödvändigt att göra om an inte såg maskar där bak. Vad har ni för åsikt om detta?
Svar
10
· Visningar
770
Senast: Peach
·
Övr. Katt Fan fan fan... :cry: Har just varit hos veterinär med hittekatten, och det gav inga positiva besked. Hon trodde katten var mager i...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Heulwen
·
F
Övr. Katt Jag kastrerade min honkatt som är ca 1år gammal. Jag tycker att efter operationen så har hon börjat äta kopiöst mycket. Hon går inte upp...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: flaxe
·
F
Övr. Katt Tanken är att jag och sambon ska bli kattägare snart :love: Men jag har ett par frågor: 1.) Har sett annonser med 11 veckors...
Svar
11
· Visningar
977
Senast: Fjunet
·
Övr. Katt Jaha så var det dags igen. Den 2 april fick vår katthona ungar, som vanligt lade hon dom någonstans uppe på höloftet. Var uppe och...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: MissFideli
·
K
Övr. Katt Har en ung katthona som just fått ungar. Vid ett par tillfällen efter hon fick dom har vi sett en rörelsestörning på henne, hon vinglar...
Svar
1
· Visningar
1 125
Senast: gentleknight
·
A
Övr. Katt Hallå Där!! Alldeles ny här,så jag har inte hunnit kolla in allting ännu,men det verkar vara en bra sida lite "stökig" bara. Jag är...
Svar
9
· Visningar
1 238
Senast: vendelay
·
G
Övr. Katt :eek: Det såg ut som "torkat getingbo" och var SÅ otäckt, fick ta det med pincett.....och det kom i stora kakor....ingen av dom andra...
Svar
3
· Visningar
1 146
Senast: thea
·
O
Övr. Katt Igår var jag och hämtade hem lilla S* Kentone´s Anastasia :love: Åh vad vi har längtat efter henne, och nu är hon äntligen här!! Hon...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: MissFideli
·
W
Övr. Katt Ätnligen får vi hem våran vackra padda =) En söt orientalflicka blev det! Kan inte låta bli att lägga ut lite bilder! *så glad*...
2
Svar
20
· Visningar
1 379
Senast: Wishes
·
Övr. Katt Maten jag ger mina hårbollar är helt slut på affären ! Tack vare RC's kampanj om 25% har allt sålt slut på ett kick. Eftersom jag ger...
Svar
14
· Visningar
950
Senast: Venus
·
K
Övr. Katt Varför man inte skall dricka vatten som man lämnat på bordet:
2
Svar
27
· Visningar
1 801
Senast: Horsen
·
Övr. Katt Passade på att filma lilla söta Vulkan när han var på bushumör lite tidigare idag :) Är han inte söt så säg? LÄNK (även ljud)...
Svar
8
· Visningar
1 033
Senast: snurpe
·
B
Övr. Katt Hej! Jag har en liten katt som inte äter jättemycket, hon brukar äta royal canins små förpackningar. Men nu undrar jag hur bra en 2kg:s...
Svar
4
· Visningar
674
Senast: shattis
·
Övr. Katt Jag har fått en liten inneboende med kissunge som är född 3/5. jag vill få upp hullet på henne för hon är så smal o ynklig. Jag har köpt...
Svar
9
· Visningar
1 675
Senast: MissDaisy
·
M
Övr. Katt När jag och killen flyttade ihop hade vi med oss två katter var. Vi har nu två kastrerade hankatter (Sigge och Isse) och två honor...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: Kristin80
·
Övr. Katt Har en utmärglad krake till hittekatt boende hos mig sen igårkväll, och jag har redan hunnit få motstridiga råd om vad kisse ska äta. Så...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: ankans
·
Övr. Katt Är det bäst att ha katten i en transportbur när man åker bil med den? Är väl en trafikfara att åka med den lös. Finns det någon lag/regel?
2
Svar
21
· Visningar
5 287
Senast: Daphine
·
A
Övr. Katt Igår var jag och kastrerade min äldsta katt och allt verkar ha gått bra, hennes sår ser fint ut och hon är pigg och glad... MEN Jag har...
Svar
10
· Visningar
852
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp