Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt det här låter kanske som en dum fråga, men jag har ingen erfarenhet alls av "havande" katter. till saken. var hemma hos en kompis...
Svar
10
· Visningar
3 783
Senast: Priscilla
·
T
Övr. Katt Vad är det som gör att katterna blir som tokiga i den lukten?
Svar
19
· Visningar
5 292
Senast: Yossarian
·
F
Övr. Katt Han är jättego :love: Mina fåglar är dock inte lika förtjusta i honom :D
Svar
10
· Visningar
1 063
A
Övr. Katt tog lite bilder på kissen idag :) http://img.photobucket.com/albums/v245/ciwi/fluffy3.jpg...
Svar
3
· Visningar
618
Senast: corona
·
A
Övr. Katt hjälp oss. Våran hona :love: blev rund om magen för ungefär tre veckor sedan. Nu är hon tjock och man kan både känna och se när ungarna...
Svar
9
· Visningar
1 180
Senast: allessa
·
V
Övr. Katt :love: :love: :love: kan apport :D :D Min äldsta katt Nisse kan både sitt, skall och nu apport :) När Pipen kom så gick det...
Svar
2
· Visningar
626
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Mor å far har tre missar, de två honorna (bägge kastrerade) har aldrig kommit överens (på 5 år) utan den ena jagar den andra som blir...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Haukur
·
B
Övr. Katt För nästan två veckor sedan försvann vår älskade kisse. :cry: Från sommarstugan i Varberg smet hon ut och kom inte hem igen. Vi letade...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: Bangsi
·
V
Övr. Katt ... :smirk: nu har jag gjort mej evigt ovän med grannens flickvän (han är 25, hon typ 17). Dom har fönster ut över min uteplätt och...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 121
Senast: Xeline
·
I
Övr. Katt Ska ju äntligen få hem en liten ragdoll kille om 9 veckor men nu har jag lite frågor till er! Kommer vara ledig dom 3 första dagarna med...
Svar
4
· Visningar
1 011
Senast: Icka
·
Övr. Katt Min okastrerade devon rex hane har blivit så smal på sista tiden. Han är 1,5 år, väger nu 3,4 kg. Tidigare har han varit mycket mer...
Svar
6
· Visningar
1 546
Senast: Sol
·
F
Övr. Katt Är väldigt intresserad av en kattdam på 2,5 år men eventuellt så kommer det endast att bli en katt (sambon börjar bli lite gnällig nu...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: Fjunet
·
F
Övr. Katt Skulle gärna vilja se bilder på era klösmöbler, så man vet lite vad som finns på marknaden :) Skriv gärna pris också.
Svar
10
· Visningar
1 363
Senast: Cheeserica
·
Övr. Katt .... ska jag och min sambo snart bli! Vi har anmält vårt intresse till Stockholms Katthem och en trevlig kvinna har besökt oss därifrån...
Svar
14
· Visningar
1 715
Senast: Vaccan
·
U
Övr. Katt Ok, min hankatt har uppenbarligen nån typ av irritation i ögonen.. Såg det första gången i torsdags natt när jag kom hem från jobbet...
Svar
5
· Visningar
12 594
Senast: Uma
·
V
Övr. Katt Jag undrar om det finns någon sida där man kan läsa mer om vanliga sjukdomar som olika raser ofta drabbas av? Kikade på en...
2
Svar
20
· Visningar
5 794
Senast: loveponies
·
Y
Övr. Katt Jag har världen snällaste och sötaste katt! Idag fick jag ett infall och ställde ner katten i badkaret. Tänkte att det skulle lossa lite...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Yossarian
·
Övr. Katt Hejsan! Fick hem en kattflicka på 8 veckor igår (Tiffany heter hon! :love: ), å hon har än så länge bara rört burkmaten. Torrfoder...
2
Svar
26
· Visningar
6 477
Senast: Cuaifeach
·
P
Övr. Katt Några frågor om era katter! 1. Vad har ni för ras? 2. Ålder? 3. Är det en inne- eller utekatt? 4. Varför är den inne/utekatt?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 943
Senast: Maddie
·
Övr. Katt Har två katter på tolv år. En hona och en kastrerad hane. Dom var innekatter till dom var sex år men aldrig vant sej av med lådan...
Svar
5
· Visningar
644
Senast: Mim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp