Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Har en utmärglad krake till hittekatt boende hos mig sen igårkväll, och jag har redan hunnit få motstridiga råd om vad kisse ska äta. Så...
Svar
8
· Visningar
973
Senast: ankans
·
Övr. Katt Är det bäst att ha katten i en transportbur när man åker bil med den? Är väl en trafikfara att åka med den lös. Finns det någon lag/regel?
2
Svar
21
· Visningar
5 289
Senast: Daphine
·
A
Övr. Katt Igår var jag och kastrerade min äldsta katt och allt verkar ha gått bra, hennes sår ser fint ut och hon är pigg och glad... MEN Jag har...
Svar
10
· Visningar
852
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt min lilla elsa har svulnat upp i halva ansiktet! hon kan ha fått nåt insektsbett eller ormbett eller liknande! det är en liten prick...
Svar
6
· Visningar
1 683
Senast: PrittePuff
·
Övr. Katt får om några veckor hem en alldeles ullgullig kattunge, en flicka. grå precis som min andra kisse, som heter Kisse. haha. inga stora...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 497
Senast: Breccia_
·
Övr. Katt Hon är ingen renrasig 10000:- katt, men för mig betyder hon allt :love: Och ni måste väl ändå hålla men om att hon är en smula...
Svar
16
· Visningar
993
Senast: Horsen
·
Övr. Katt Nu är Simon kastrat. Blev av med juvelerna idag, precis flytat till lägenhet och allt är bara skit just nu. Lillkillen :p
2
Svar
21
· Visningar
1 372
Senast: lisa
·
Övr. Katt Kollar kissarna http://www.snabbstart.com/film/roliga-katter-mycket-roliga.aspx ;)
Svar
19
· Visningar
2 558
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag får hem min lilla kisse om 4veckor ungefär, har varit och hälsat på honom (henne?) varje vecka sedan h*n föddes och h*n är så söt...
Svar
6
· Visningar
1 247
Senast: Ämelie
·
Övr. Katt Imorse när jag gick ut från köket fick jag syn på att vår ena katt låg i hallen. Vad bra att han är inne, tänkte jag och stängde dörren...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: marieka
·
Övr. Katt Igår var det tydligen hundens dag och jag råkade av en tillfällighet svänga förbi djuraffären och se en massa folk där. Hittade ett...
Svar
10
· Visningar
1 032
Senast: Freyr
·
L
Övr. Katt Musse :D www.fotogalleriet.se/pic246226
Svar
12
· Visningar
1 105
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Jag har köpt en kattbur på nätet för 200:-. En Atlas 30. Den är ta mig tusan så stor att min valp får plats i den utan större problem...
Svar
3
· Visningar
714
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ja, igår var kattmor och kattdotter ute och lekte när jag var (så passande) ute och lekte med hundarna ;) Tog lite bilder Mamma...
Svar
12
· Visningar
1 192
Senast: Carla
·
V
Övr. Katt Är det någon som haft någon katt som gjort det? Jag tror min yngsta gjorde det nyss. Han satt i det fönstret som han egentligen inte...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Kort bakgrund, hushållet innefattas av tre katter: Tekla - bondkatt/huskatt född 03. Honkastrat. Patetiskt känslig mage, har hitills...
Svar
4
· Visningar
1 047
Senast: Alexandra_W
·
S
Övr. Katt Nån mer än jag som har en katt som älskar vatten? När han vara lite mindre så kunde han hoppa i badkaret och simma där lite sen nu...
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Fler kommer, men jag orkade inte redigera fler idag. Först Abbie Sen Yoga som sover
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: Minerva
·
E
Övr. Katt Hej! Ja, jag vet att det låter jättebarnsligt, men vi har världens problem med katterna i stallet. Situationen är sådan att vi har...
Svar
13
· Visningar
1 332
Senast: Eeiram
·
Övr. Katt Alltså för en kloklippare för katt ? Blev lite fundersam då min närmsta djuraffär tog 69:- för en, medans jag hittade en i Börjes för...
Svar
10
· Visningar
1 130
Senast: MissDaisy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp