Bukefalos 28 år!

Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Jag har köpt en kattbur på nätet för 200:-. En Atlas 30. Den är ta mig tusan så stor att min valp får plats i den utan större problem...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Ja, igår var kattmor och kattdotter ute och lekte när jag var (så passande) ute och lekte med hundarna ;) Tog lite bilder Mamma...
Svar
12
· Visningar
1 192
Senast: Carla
·
V
Övr. Katt Är det någon som haft någon katt som gjort det? Jag tror min yngsta gjorde det nyss. Han satt i det fönstret som han egentligen inte...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Kort bakgrund, hushållet innefattas av tre katter: Tekla - bondkatt/huskatt född 03. Honkastrat. Patetiskt känslig mage, har hitills...
Svar
4
· Visningar
1 048
Senast: Alexandra_W
·
S
Övr. Katt Nån mer än jag som har en katt som älskar vatten? När han vara lite mindre så kunde han hoppa i badkaret och simma där lite sen nu...
Svar
2
· Visningar
1 280
Senast: Minerva
·
Övr. Katt Fler kommer, men jag orkade inte redigera fler idag. Först Abbie Sen Yoga som sover
Svar
18
· Visningar
1 157
Senast: Minerva
·
E
Övr. Katt Hej! Ja, jag vet att det låter jättebarnsligt, men vi har världens problem med katterna i stallet. Situationen är sådan att vi har...
Svar
13
· Visningar
1 333
Senast: Eeiram
·
Övr. Katt Alltså för en kloklippare för katt ? Blev lite fundersam då min närmsta djuraffär tog 69:- för en, medans jag hittade en i Börjes för...
Svar
10
· Visningar
1 131
Senast: MissDaisy
·
Z
Övr. Katt Igår kom han äntligen hem, min nya kattunge som jag väntat på i strax över 12 veckor. Jag tor att han har anpassat sig bra... Han har...
Svar
10
· Visningar
1 199
Senast: mandalaki
·
Övr. Katt Har en honkatt (13 år gammal) som nu under de senaste dagarna inte kan bajsa utan kvider vid varje försök. när hon äntligen lyckas...
Svar
6
· Visningar
3 346
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Min katt har fått Felocell CVR vet 2 april och 7 maj 2004. När är det dags igen?
Svar
9
· Visningar
1 036
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Katt Har en kastrerad hankatt som för tillfället ligger på djursjukhuset för att han hade stopp i urinröret och inte kunde kissa. De spolade...
2
Svar
20
· Visningar
2 298
Senast: kebabbert
·
V
Övr. Katt eller en till snarare. :banana: :banana: Jag har fått span på en kull av hälften Skogis/huskatt. En hona ska de bli den här gången...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Våran bonnkatt har fått katt ungar. Nu undrar jag vad som är lämpligt att ge dom i början att äta? Ska dom ha uppblött torrfoder eller...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: Sol
·
I
Övr. Katt har en kastrerad han katt som snart blir 3 år. kastrerades när han va lite över 1 år, men han beter sig som en han katt går runt och...
Svar
1
· Visningar
728
Senast: Vaccan
·
Övr. Katt Jag såg på TV att nästa program av Veterinärerna skulle det handla om en överviktig katt som gick på kattsim...Jag har säkert missat...
Svar
17
· Visningar
2 392
Senast: mandalaki
·
M
Övr. Katt Vi kastrerade Myran som är ett år för snart en vecka sen, allting har sett jättefint ut hela tiden och hon har varit pigg och ätit och...
Svar
10
· Visningar
1 187
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Några kanske kommer ihåg om den lilla huskatten jag hittade? den här tjejen iallafall... Hon mår bara bra och är nu förtiden...
Svar
3
· Visningar
677
Senast: Tviggy1081
·
Q
Svar
3
· Visningar
740
Senast: Wishes
·
T
Övr. Katt har en kastrerad han katt som är snart 2 år. han är inne katt när jag bodde med honom själv hade jag inga problem med honom alls. men...
Svar
5
· Visningar
6 955
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp