Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Min katt som nu är ett halvår har gigantiska hörntänder. Både i under och överkäke. Och självklart undrar jag om det är möjligt att...
Svar
4
· Visningar
941
Senast: loveponies
·
Övr. Katt Här kommer lite nya bilder på underbara kajsa :love: Så håll i er, för här kommer hon: :p ta bort http//: Vad gör...
Svar
8
· Visningar
774
Senast: adnamA
·
F
Övr. Katt Har varit kattägare sedan onsdags, och innan jag skaffade katt så hörde jag mig för med andra fågelägare som har katt + fåglar (vilket...
Svar
6
· Visningar
937
Senast: Haukur
·
Övr. Katt Ja i fredags kom han - äntligen ! Men den som väntar på något gott... :p Här hemma går han under namnet Månster för det mesta, dock...
2
Svar
24
· Visningar
1 708
Senast: Breccia_
·
F
Övr. Katt Vi fick två kattungar här den 050505 och de är alltså snart tre veckor gamla. Mamman födde dem i en låda som är rymlig för henne och de...
Svar
4
· Visningar
4 428
Senast: loveponies
·
J
Övr. Katt Fick hem min Zingo för ett par dagar sen! :love: Eftersom att jag inte pratar kattspråk och han inte pratar människospråk så...
Svar
11
· Visningar
737
Senast: Lejanna
·
F
Övr. Katt Idag ska en från Kattkommando Syd ringa, samt att jag ska ringa till en som har kattungar till salu. Men jag har aldrig köpt katt innan...
Svar
18
· Visningar
925
Senast: Fjunet
·
F
Övr. Katt Fungerar kattoaletter med tak och "dörr", stänger de verkligen in lukten? Hade helt glömt bort att kattskit luktar vidrigt :eek:
Svar
6
· Visningar
958
Senast: lisa
·
F
Övr. Katt Får era katter vara i sovrummet eller har ni det som ett ställe där kroppen får "vila" utan allergener och katthår?
2
Svar
27
· Visningar
3 558
Senast: Malle Palle
·
A
Övr. Katt Fyra stycken närmare bestämt. Svarta och grå. :) :bump: :banana: :love:
Svar
3
· Visningar
734
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Och hon är så otroligt bedårande! Bara att titta på henne gör att hjärtat värker! :love: Idag är hon exakt 12 veckor och att ta...
2
Svar
39
· Visningar
2 267
Senast: jos
·
Övr. Katt 31 maj blir Abbie av med fertiliteten. Sorgligt. Och dte skulle inte förvåna mig om man 2 månader efter kommer på att patellaluxation...
Svar
4
· Visningar
685
Senast: MissFideli
·
M
Övr. Katt Jag har två katter som har växt upp ihop. Dom har alltid varit bästa komipsar tills för några dagar sen. När dom satt dom ute båda två i...
Svar
3
· Visningar
899
Senast: MissFideli
·
I
Övr. Katt Hej vilken kattmat rekomenderar ni för en katt som får mycket hårbollar ???????
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Några kort på mina tjejer :) :love: :love:
Svar
2
· Visningar
604
Övr. Katt Vi har kattungar i stallet nu och jag trode att dom öppnade ögonen vid 1 veckas ålder. Men stallägaren sa att det var vid 3 veckor. Vad...
Svar
3
· Visningar
1 433
M
Övr. Katt Här sitter man med en kull på 1 dygn och har ev en liten bebis som behöver stödmatas,,, tack vare Royals 25% utförsäljnings rabatt plus...
Svar
13
· Visningar
1 534
Senast: palle
·
M
Övr. Katt Hej Jag har två Norska Skogkatter, en hona och en hane. Nu när de är gammla nog tänkte jag ta en kull på de. Är det något man ska tänka...
2
Svar
24
· Visningar
1 521
P
Övr. Katt På väg till jobbet i morse körde jag förbi en överkörd katt på vägen. Katten låg mitt i vägbanan (mötande) och när jag körde förbi såg...
Svar
5
· Visningar
1 403
Senast: Anna_89
·
Övr. Katt Jag har en kastrerad hankatt ( bondkatt) som beter sig lite märkligt.. :crazy: Han försöker para min andra kastrerade hankatt...
Svar
7
· Visningar
4 962
Senast: Isidor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Dressyrsnack 17
  • Överproduktion av hud?

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp