Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

C
Övr. Katt Som jag skrev i min andra tråd så funderar jag och sambon på att skaffa katt. Vi har, förutom kattungen, nu blivit erbjudna att ta hand...
Svar
4
· Visningar
2 269
Senast: Cuaifeach
·
K
Övr. Katt Bor på landet (närmsta grannen ca 300 m bort), och fick idag en lapp i brevlådan där grannen meddelar att han kommer att skjuta de...
Svar
5
· Visningar
2 031
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt när man klipper ska man bara klippa rakt av eller ska man klippa snett? (har aldrig klippt en katts klor förut)
Svar
8
· Visningar
1 127
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Gremlin är nu opererad o hemkommen från djursjukhuset. Det var mkt riktigt korsbandet som var av, o även menisken var trasig. PUH...
Svar
3
· Visningar
719
Senast: ako
·
M
Övr. Katt Min ena katt som jag har haft i 2 & ½ år (hon är 3 år) går inte på lådan. Hon kan gå om det är rent & ny"mockat", men så fort min andra...
Svar
9
· Visningar
920
Senast: Pippi
·
Övr. Katt Min katt ligger på golvet o rullar sig från sida till sida samtidigt som hon skriker gnyr o slickar sig. Hon har gått runt i ett par...
Svar
16
· Visningar
4 607
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Väcktes vid 7-tiden av att vår förstföderska ylade. Och jodå, hon både hässjade och var allmänt stirrig. Öööhh va´, är det redan dax...
Svar
11
· Visningar
1 061
Senast: palle
·
Övr. Katt Jag har för mig att jag någonstans har sett en sida som hade en massa förslag på kattnamn, det är inte möjligtvis någon som vet adressen...
Svar
5
· Visningar
1 607
Övr. Katt Varje dag lär det sig nåt nytt, idag lärde de sig att klättra i träd! Freddy är uppe i trädet Hitta katten! Teddy får syn på...
Svar
3
· Visningar
820
Senast: eldione
·
E
Övr. Katt Katthanen våran har börjat fräsa och morra åt oss i familjen när man klappar honom på ryggen och det verkar som om han har ont, mest vid...
Svar
8
· Visningar
9 099
Senast: Elite
·
Övr. Katt .. hur gamla är dom? min kisse väger 5 kilo :o och är 9-10 månader (vet ej exakt ålder)
2
Svar
21
· Visningar
2 253
Senast: Illiana
·
S
Övr. Katt Är det någon som VET vad som gäller när man ska ta in en katt till Finland från Sverige? Den ska inte tillbaka.
Svar
5
· Visningar
1 594
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt eller ha assistenter som bär???? Min första utställning med mina små gick inte så bra för de behövde växa till sig lite. Men man såg...
Svar
12
· Visningar
835
Senast: Rallebralle
·
I
Övr. Katt Var ute och gick med kissen ca 1 km hemifrån när kopplet gick sönder! Kommer han att hitta hem? Finns det något man kan göra? Det är en...
Svar
12
· Visningar
923
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Nu har jag beställt tid för kastrering på min Boyyis, så nu blir hon fd avelshona. Pluttan blir av med paketet 2/7. Allt för att hinna...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Övr. Katt Mozart, siamesen vi fått som omplacering kommer somna in idag. Jag har gråtit ögonen ur mig. Han har anpassat sig relativt bra men inte...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 569
Senast: mandalaki
·
A
Övr. Katt Hej,jag har en kull kattungar som snart blir 5 veckor,har sett att dom har börjat att förbereda sig för att pinka vissa ggr på golvet i...
Svar
16
· Visningar
1 131
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ska beställa en del saker från djurapoteket. * Vilket är lättast att hantera om man råkar klippa i pulpan på klon: Klip Stop som är...
Svar
8
· Visningar
1 117
Senast: NinaNina
·
Övr. Katt Vi har två kattbröder, den ena väger ca 4,8 kg och den andra väger nästan 7 kg. Dom har fri tillgång till torrfoder. Hur ska man få den...
Svar
2
· Visningar
778
Senast: Sol
·
Övr. Katt På fredag flyttar det in en kattbebis hos oss :love: Sambon ringde i morse "Jäkla dig, det är ditt fel att jag har tackat ja till en...
Svar
8
· Visningar
887
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp