Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Ja så som det står... Ni förstår nog.:D 2 3
Svar
48
· Visningar
3 511
Senast: X_tremless
·
V
Träning Är orolig i förtid... Jag har betäckt mitt sto i april. Hon är van att alltid gå ute, dygnet runt/året runt. Men fölet "kan" det...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: Muppe00
·
N
Träning Varför rider man egentligen lätt i traven? På vilket sätt underlättar det för hästen? Ju mer jag funderrar på det, desto mer förvirrad...
Svar
16
· Visningar
1 273
Senast: attempt
·
Z
Träning Tja! Jag har en tvåårig welsh mountain som är snäll i alla lägen så länge jag hanterar henne. Men när jag behöver hjälp med till...
Svar
4
· Visningar
699
Senast: Pissenisse
·
M
Träning Träffade på 3 st älgar igår när jag var ute å red på kvällen. Var ju något av en upplevelse kan jag ju säga. Satte hästen i galopp... 2
Svar
31
· Visningar
2 624
Senast: _Runaway_
·
Träning Jag har ett underbart 8-årigt sto, hon har full respekt för mig och hon ska stå lös t.ex. i ridhuset på komando, och när jag ropar på... 2
Svar
25
· Visningar
3 922
Senast: miryea
·
J
Träning Har valt att kastrera vi 2 års ålder i stället för 1 år.Ser nu med facit i hand att mina killar (halvblod)är väldigt lekna och vakande...
Svar
10
· Visningar
1 064
Senast: ConfettiCavat
·
Träning Jag har två ettåriga hingstar på lösdrift. Vill gärna ha in fler hästar så de blir en större flock, och vi har stora marker. En tjej med...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: Russin8
·
G
Träning Har ett litet dilemma som jag skulle behöva höra lite funderingar kring. Jag har ett 3-årssto som dels är lite överbyggd och har lite...
Svar
9
· Visningar
1 123
J
Ridning Det jag tänker skriva nu är en väldigt färsk tanke hos mig så ni får ha överseende med om jag uttrycker mig klumpigt emellanåt. :crazy...
Svar
12
· Visningar
1 872
Senast: Jessica
·
P
Träning Hur tidigt tycker ni att man kan borja longera en unghast?
Svar
2
· Visningar
729
Senast: _moa_
·
F
Träning Hej allihop, jag har en fråga om hur jag ska få min shettis att sätta sina hovar i ett bil däck...har försökt att få henne att sätta i...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: ing
·
L
Träning Hej min häst har fått ett sår i mungipan...hon har ahft det ett tag, eller rättare sagt det har läkt och gått upp igen,,tråkigt...
Svar
15
· Visningar
1 038
Senast: llecarud
·
E
Träning Jag tycker det är skrämmade vad folk tar skit från sina hästar.. det är inte konstigt att det är mycket olyckor bland hästar. "han... 2
Svar
20
· Visningar
2 155
Senast: Tussemaja
·
T
Träning Hittar ingen tråd eller så letar jag på fel ställe eller söker fel... Men vad börjar ni göra med era föl från dom föds? Endel har... 2
Svar
33
· Visningar
2 559
Senast: Polgara
·
Träning Hej! Ja har en 6 åring och han är lite eller ja väldigt barnslig och busig av sig, och han är väldigt bra kompis med en annan... 2
Svar
32
· Visningar
2 791
Senast: Geisli
·
F
Träning mjo det e så här att jag lider lite av ett dillemma...eller ett lyxproblem kanske snarare... Jag ska precis köpa min första egna häst... 2
Svar
29
· Visningar
2 663
Senast: Yamaha
·
R
Träning Jag skrev för lite sedan om en svart vallack som var missskött i vårat stall. Han är inte kvar längre utan har åkte ner till tt...
Svar
8
· Visningar
1 182
Senast: RebeccaL
·
Träning Vad brukar ni tänka när ni ska provrida häst. Jag ska provrida en häst idag och jag börjar bli nervös....:crazy: Jag brukar be...
Svar
18
· Visningar
1 982
Senast: allroundhästarna
·
B
Träning Vilen puls föredrar att ni hålla vid intervallträning? Skillnad vid backe osv? Mina pojkar går intervall ca var 10:e dag, en rejäl...
Svar
4
· Visningar
2 027
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka