Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

T
Träning Damen i fråga är en 5 årig korsnings ponny mamma irländare och e: flyinge artist. Hon är en väldigt tjaffigs i munnen och svår att ge... 2
Svar
25
· Visningar
2 514
G
Träning Ja, nu har jag äntligen köpt min första egna häst! :) Undrar bara över hur det lönar sig att vänja hästen vid sitt nya hem och mej...
Svar
6
· Visningar
3 443
Senast: Luff
·
Träning Vet inte riktig var jag ska lägga denna tråden... Vi har en 6 årigt sto som är lite speciell. Hon är underbar att rida och hantera...
Svar
15
· Visningar
1 316
Senast: Centaur
·
Q
Träning Någon som har tips på när hästen rymmer?!?!:devil: Har en häst som SPRÄNGER ALLT om han känner för det! Men bara om han "inte trivs"...
Svar
8
· Visningar
1 468
Senast: bulan
·
N
Träning Har nyligen köpt en 4-åring, bara just grundriden. Han har varit lite, lite stressad när jag ridit honom och jag har tänkt att det... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 879
Senast: pitchi
·
K
Träning Jag är på gång att köpa min första egna häst och funderar över vilken typ av sadel jag ska skaffa. Jag ska främst använda hästen för... 2
Svar
29
· Visningar
3 563
Senast: mumrikan
·
Träning Vet inte om tråden ska ligga här... Tycker jag har ett ganska stort problem. Min häst har bara blivit sämre att rida ut på själv, när...
Svar
2
· Visningar
987
Senast: Irre
·
Träning jag och min sambo va i stallet i går och gav hästarna kraftfoder .... och när vi skulle ta ut dom så tog jag egon och han unghästen ...
Svar
0
· Visningar
1 047
Senast: zazza girl
·
Q
Träning Hejsan :) Jag har läst lite i olika forum om problem med hästar..... Jag undrar bara om det är fler som har samma åskit som... 2
Svar
20
· Visningar
1 661
Senast: marijaa
·
Y
Ridning Det är ju vad barockare säger eller har sagt. Jag tror Bent skriver det, och någonstans har jag läst/hört att det förr ansågs vara ett... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 444
Senast: PAC
·
Träning har prcis fått hem ett halvblodssto som stått i ett år. Hon är 14 år och har tidigare tävlat fälttävlan. Hon har relativt mycket muskler...
Svar
14
· Visningar
1 416
Senast: Corminta
·
Träning Hur skulle ni gjort? Eller ni som gjort det, hur gjorde ni? På bästa sätt för att sedan få en lättlastad häst.
Svar
15
· Visningar
3 119
Senast: carrin
·
J
Träning Är så fruktansvärt trött i skallen just nu.. Har vart och ridit på bana ikväll (som ligger brevid hagen) och mitt kära lilla new forest...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: 333
·
S
Träning Hejsan allesammans. Jag har en vallack på 11 år. han är helt underbar och hur söt som helst:love: Men då finns vissa stunder ja bara...
Svar
15
· Visningar
1 472
Senast: Seufzer
·
T
Träning Jag har en 19 årig D ponny valack som tre gånger när han varit uppspelt stegrat sig mot mig samtidigt som han bockar och skuttar runt...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: toketossan
·
S
Träning Vad tkr ni? Kan man tävla en ponny (maxad c-ponny) på 21 år? En New forest? Den e väldigt pigg, villig å duktig. Isåfall bara i... 2
Svar
23
· Visningar
1 354
Senast: Splittan
·
L
Träning En kompis jag brukar rida med har ett norsvenskt sto som har väldigt bråttom hem när vi rider ut. Hon kan inte skritta alls utan travar...
Svar
10
· Visningar
2 066
Senast: Docka-93
·
J
Träning :D Min häst är väldigt pigg när man hoppar och rider ut, men så fort man ska börja jobba med dressyren så blir han väldigt lat...
Svar
13
· Visningar
1 062
Senast: mumin
·
A
Träning Jag fick min nya häst ifrån Holland för ca 3 veckor sedan, och jag säger bara... OMG! Jag hade ett sto innan henne oxå, men det var...
Svar
17
· Visningar
2 060
Senast: Arsozah
·
K
Träning Hej! Är okunnig men faschinerad av det här med NH.. Just nu läser jag allt jag kommer över och försöker lära mej så smått med hjälp av...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Monlightgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka