Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning \" Gömma rumpan\" och longering... Jag har ett varmblods-sto på 7 år som jag tränar i NH. :love: Vi har kommit ganska långt och inte...
Svar
4
· Visningar
1 109
Senast: ika77
·
Träning Hejsan! Kommer troligtvis få tah and om ett litet sto i vår. Hon är född 2001 och för liten för mig att rida på, dock finns ju mkt...
Svar
5
· Visningar
802
Y
Träning idag hände det igen och igen. tar in pållen från hagen, leder normalt i stallgången. vi är ensamma o alla boxdörrar är öppna. plötsligt...
Svar
10
· Visningar
975
Senast: mulle_mustang
·
Träning Jag och min häst har fått förmånen att få stallplats i ett helt nybyggt stall :d. Vi är ett gäng på 8 hästar som kommer att flytta in –...
Svar
6
· Visningar
1 040
Senast: Tillis
·
K
Träning Jag har hittat vääärldens mysigaste stall. Rutinerna är bra, alla är trevliga och hästarna sköts precis så som jag alltid har strävat...
Svar
17
· Visningar
1 555
Senast: Rea
·
F
Träning En av mina hästar har tidigare kunna gå lugnt över bäckar utan att ta ett skutt. Det kunde hon när jag köpte henne. Men se - nu har vi...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: carista
·
S
Träning Varje morgon när jag lägger ut hö till hästarna i hagen så ser jag att mitt travsto rullar sig i höt. Detta gör hon varge dag vad jag...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Sweet
·
Träning Införa nya saker. Denna gång att komma till nya platser och vara ifrån de andra hästarna. Som en del av er kanske vet har jag en häst...
Svar
1
· Visningar
969
Senast: Cilva
·
C
Träning Att använda linor när man lastar? Jag har alltid tagit fram två longeringslinor om hästen backar, slänger sig eller vägrar gå in när man...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 428
Träning Det är som pest eller kolera... Hage 1. Fyra griniga ston som inte tycker om henne alls. De jagar henne och låter henne inte äta...
Svar
19
· Visningar
1 508
Senast: Xeline
·
B
Träning läste idag i expressen eller om det var aftonbladet att utredningar håller på att göras om att införa hästkörkort för att minska på...
2
Svar
36
· Visningar
2 393
Senast: beagle
·
Ridning Vad är skillnaden? (Vet inte om jag lagt tråden på rätt ställe :angel:)
Svar
14
· Visningar
1 335
Senast: Millz
·
Träning :(Det är alltid något tjafs i vårt stall.Det är ett litet stall med 10 boxar.Så fort det ska beslutas nåt så blir det bråk och gap och...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 486
Senast: charmant
·
F
Träning min häst är så osocial,vill inte bli borstad,inte kela,söker ingen kontakt ,vill bara va ifred.hur får jag henne lite mer intresserad så...
2
Svar
22
· Visningar
2 357
Senast: MiniLi
·
Träning Har länge varit på jakt efter snökedjor och nu hade de visst äntligen fått en laddning till biltema. Då undrar jag över följande...
Svar
1
· Visningar
888
Senast: fejko
·
F
Träning I en massa trådar får ju folk svaret att "du måste visa att det är du som bestämmer". Jag har nog själv skrivit sådana svar :o , men...
Svar
6
· Visningar
1 217
Senast: kicki71
·
S
Träning Nu har jag bestämt mig för att byta stall. Det har många orsaker men droppen var (som jag skrivit om i tidigare inlägg) att jag inte kan...
Svar
11
· Visningar
1 220
Senast: puman_22
·
R
Träning Vilka hjälptyglar har ni när ni longerar?..och varför just den hjälptygeln? :confused: :)
2
Svar
27
· Visningar
2 849
Senast: Jessica
·
Träning Har en fråga till er som hållit på med det ett tag. I lördags var jag på lastträning för en tränare pga att min pålle insett att han kan...
Svar
1
· Visningar
765
Senast: Kokopelli
·
Träning har nu två haflingerhingstar, varav den ena är på mkt sträng diet. är nästan alltjämt hungrig nu. fyra gånger på två veckor nu ha han på...
Svar
11
· Visningar
899
Senast: tgd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hiss och diss del 5
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • Sminktråden

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp