Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag har ett problem med min nordsvenska travare på 8½ år som har varit ridhäst i 1½år. I Januari fick han i princip stå i en månad pga...
Hästhantering
Nu är det så att jag har en häst som jag ridit i ca 5 månader, han är jätte snäll att rida i ridhuset och snäll att borsta osv. Men när...
Hästhantering
Min häst har genomgått 2 behandlingar och är inne på sin tredje nu för ledinflammation i ett knä. det blir bättre hela tiden och vi är...
Hästhantering
Jag har ett 4-årigt sto som jag har haft sedan hon var föl. Hon är frisk, trevlig och hyfsat väluppfostrad. Det är en glad och trevlig...
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...