Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Ridning Har en pensionerad kallblodstravarvalack som jag skaffade som sällskap åt min unghäst, men som jag också ridit några gånger. Dock har...
Svar
6
· Visningar
1 248
Senast: Alkemisten
·
Ridning Men hur? Jobbar hästen från marken nu mest då han inte rids just nu. Men hur ska vi få till sökningen framåt neråt? har inte...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Sirocco1
·
Ridning Ni som såg showen, vad tyckte ni? Jag var väldigt positivt överaskad, fint komposition av musik, människor och hästar, och överlag bra...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: Vimsan
·
Ridning "Jo, det är verkligen dött nu.. Dax för en ny tråd av ngt slag kanske? Men frågan är vad som rör om mest " Jag vet! De eviga...
Svar
1
· Visningar
857
Senast: Zora
·
L
Ridning Vad prioriterar Ni? :) Är det mängden ridning som är det viktiga, att pålle får minimum en timmes motion 6 dagar i veckan oavsett... 2
Svar
24
· Visningar
2 060
Senast: Glorfindel
·
P
Ridning Det var en person som under tråd Ny skrev att den var ny, och jag skrev att det var jag också, men att jag varit på Jerez spanjorens...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: PAC
·
R
Ridning Ska framigenom börja leta ny häst. Jag har börjat nosa lite på AR och vill gärna fortsätta på den vägen. Har alltid förut haft halvblod... 2
Svar
39
· Visningar
3 053
Senast: Mirre
·
Ridning Vet på ett ungefär, kan nån förklara med? :)
Svar
1
· Visningar
812
Senast: via
·
F
Ridning En av mina hästar har en ganska dålig och markbunden trav , han har dessutom vilat en längre period pga allergi. Nu är han igång igen...
Svar
12
· Visningar
2 252
Senast: Susan
·
S
Ridning Nu har jag läst igenom Bents böcker för 100:e gången och nog hittar man alltid nåt nytt man börjar fundera på... :) Det står att... 2
Svar
25
· Visningar
3 631
Senast: Sirocco1
·
F
Ridning jag ska troligtvis ta en eller flera ridlektioner på en ridskola i närheten som är typ barock inriktat,jag undrar vad är det för grunder...
Svar
13
· Visningar
2 181
Senast: fjordinghanna
·
H
Ridning Undrar om det finns någon som idag rider AR/barock med sin häst som samtidigt tävlar i vanlig dressyr? Vad säger i så fall dommarna, de... 2
Svar
24
· Visningar
2 406
Senast: sisu
·
M
Ridning Är Akademisk ridkonst samma sak som barockridning ? Såg att det fans flera grenar som dressyr/hoppning och jakt är det sama gren eller...
Svar
17
· Visningar
2 431
·
R
Ridning Just nu vill jag ta reda på allt som har med hästar att göra, är det någon som orkar förklara vad barockridning i helhet är? Ser ut som...
Svar
16
· Visningar
1 098
Senast: Totola
·
Ridning Har precis tittat på video när jag rider... huuu Kommit fram till att jag börjat i fel ände med sitsen. Jag har alltid försökt få...
Svar
19
· Visningar
2 499
Senast: Susan
·
Ridning Rättså onödig tråd, javet, men nu råkar jag ha jättetråkigt, vara på hästhumör och hoppas på att det finns en eller två till uttråkade...
Svar
3
· Visningar
1 016
Senast: Lihna
·
J
Ridning Är det någon som har koll på hur bomvidderna är på dessa sadlar. Har nämligen en wide och är intresserad på hur vid den är i...
Svar
7
· Visningar
1 047
Senast: loki
·
F
Ridning Ni som arbetar med shettisar och andra små ponnyer, hur gör ni för att inte bryta ryggen av er? :angel: Jag har inte jobbat så...
Svar
12
· Visningar
1 230
Senast: Fjasut
·
Ridning Nå ska vi ha det? Buketräff alltså? På Bents aftontäning i morgon den 4 jan 2006? /KT 2
Svar
23
· Visningar
1 939
Senast: Spirit
·
R
Ridning Jag har precis börjat lite lätt med AR och jag har undrat ibland: när ni håller på och analyserar och vänder och vrider på minsta... 2
Svar
36
· Visningar
3 720
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka