Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Ridning som t.ex. levad. det är ämnet. diskussionen är fri. hur bedömmer ni bra eller icke bra? när och i vilket syfte utövar ni det? bilder! 2
Svar
22
· Visningar
2 447
Senast: Myy
·
O
Ridning Gällande tidigare stängda trådar: Är det OK att smutskasta tränare men ej att ifrågasätta användares underlag, så är mitt svar:Tack och... 2
Svar
28
· Visningar
2 955
Senast: true_blue
·
F
Ridning Har en kallblodstravare som har problem med halsen. Han är opererad (gomseglet) och har lite problem med hosta då han ansträngs. Jag har...
Svar
11
· Visningar
2 355
Senast: Frigge
·
S
Ridning Idag ska jag testa på min första lektion i akademisk ridkonst! Jag vet inte alls vad vi ska göra eller om jag kommer rida någonting...
Svar
9
· Visningar
1 321
Senast: sucka
·
H
Ridning Jag går snart upp i limningen. Hoppas jag har kommit någolunda rätt här, har jag inte skyller jag på mitt nytillkomna tillstånd. Rider...
Svar
19
· Visningar
1 650
Senast: PAC
·
Ridning Jag har på senare år kommit kontakt med folk som har upphöjt sin tränare till en slags gudaavbild. Den får absolut ej kritiseras ävenom... 6 7 8
Svar
150
· Visningar
11 616
Senast: noprogress
·
L
Ridning Han kan ju! :) :love: :love: (Okej, jag har väl inte tvivlat men..) 2
Svar
22
· Visningar
2 288
Senast: Lord Owen
·
  • Låst
Ridning Angående diskussioner om vissa tränare... När jag skulel köpa hund så kunde man vända sig till repsektive rasförening och få tips om... 2
Svar
26
· Visningar
2 194
Senast: Gunnar
·
L
Ridning Jag är väldigt nyfiken nu. Jag ser varje dag nya bilder på hur folk uppfattar att framåt-nedåt sökning ska se ut, och jag blir mer och... 6 7 8
Svar
159
· Visningar
14 275
Senast: smiling_sun
·
  • Låst
Ridning Tråden hette "ska det se ut så här " eller något liknande. Jag undrar om någon som läst i tråden innan den togs bort kan pma mig en...
Svar
19
· Visningar
1 452
Senast: Gunnar
·
D
Ridning vet inte om det räknas som konst men har ni några knep som man kan göra i stallet för att bygga upp förtroendet mellan häst och ryttare...
Svar
10
· Visningar
1 532
Senast: tuaphua
·
Ridning Nå, vad har ni för mål och planer för 2006? Vad hoppas ni att ni och hästen ska lära er? Vad ska ni göra? Själv hoppas jag kunna... 2
Svar
37
· Visningar
2 965
Senast: emindy
·
G
Ridning Någon som kan berätta lite om just Klassisk Dressyr lr vet någon bra sida man kan gå in på? Har nyligen blivit väldigt intresserad av...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Susan
·
Ridning Känner att jag mer och mer blir hängande i höger tygel - inte bra och inte direkt vad som var tanken. Ursprungligen fungerade det att...
Svar
15
· Visningar
1 366
Senast: Susan
·
Ridning HeJ! När brukar ni börja med sluta på era nyblivna 5-åringar? Är det olika inom AR, barock och ??? Har en dam i stallet som just... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 433
Senast: evis
·
S
Ridning Skulle det inte vara bra med ett eget forum för diskussioner kring alternativa ridstilar? Alltså hopkok av alla de slag som vi nu...
Svar
12
· Visningar
1 210
Senast: sisu
·
Ridning Så hur ser året ut? Kurser? Är lite sugen på att gå kurs i Camargue ridning med min pålle...Vad ska ni övriga hitta på detta året...
Svar
2
· Visningar
885
Senast: Hrannar
·
E
Ridning Japp, hemsk är rätta ordet. Jag har börjar lite smått med att träna dressyr på pållen nu, allting funkar, förutom min kropp, den vill... 2
Svar
34
· Visningar
2 208
Senast: OlleAtlas
·
S
Ridning Vilka här inne rider enligt den Akademiska Ridkonsten och håller till i Skåne? Vilka tränar ni för? Hur länge har ni hållit på... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 857
Senast: Dreamer
·
Ridning söker med ljus och lykta en escuelastång som är stl 11,5 och HELT i svart metall, men bara en mässingsknopp på sidan. alltså även...
Svar
7
· Visningar
1 474
Senast: moli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka