Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Träning
Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn
Hästhantering
Jag skulle vilja veta när jag kan börja träna min unghingst som snart blir 1,5 år gammal. När kan jag börja longera, tömköra, betträna...
Hästhantering
Ja som rubriken säger, min ponny har fått dåligt självförtroende. Han har aldrig haft det innan, han har snarare varit tvärt om. Men i...
Hästhantering
Gångarna i vårt stall har blivit så halkiga sista tiden. Hästar som har skor halkar lätt även om de går försiktigt, och så kan vi inte...
Hästhantering
Har haft ett fyraårigt sto hemma nu i sanrt ett halvår, hur go som helst. Hur som helst var lastningen till en början inga problem men...
Hundavel & Ras Instämmer. Där tycker jag att det kan bli rapporteringskrav på sådant som rasklubben anser är ett problem i rasen. Det är tex känt att...