Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej! Det finns så många bildtrådar på vad våra hästar har på sig, men hur ser du själv ut när du rider? Matchar du dina egna kläder...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Eve
·
Utrustning Vilket träns ska jag välja? Dyón The Difference http://ridebutikken.no/catalog/images/the%20difference.jpg eller... Tolga... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 388
Senast: Zlatan
·
Utrustning Har hittat en prestige golden star (beg.) som köptes hösten 2002 ny. Undrar om någon vet om man kan "värma" om bomvidden på den, hon...
Svar
2
· Visningar
1 006
Senast: majapia
·
C
Utrustning Har besluts ångest. Har fått klart i att nu får jag köpa en ny sadel till pållen. Men nu har jag fundera och fundera, vad ska jag köpa...
Svar
6
· Visningar
1 037
Senast: CrazyGirl
·
Utrustning Hur många gram foder i täcken är olika varmt? T.ex, om man har en rakad häst, när ska man ha olika mkt fyllning?
Svar
5
· Visningar
4 215
Senast: ajax85
·
G
Utrustning Vet någon vad en sadel väger? I detta specifika fall handlar det om en hoppsadel, Prestige Golden Star. Någon som vet???
Svar
5
· Visningar
3 189
Senast: duSci
·
M
Utrustning Jag har brun utrustning (typ, kastanj) och jag vet inte vilken färg jag ska ha på kavaj och hjälm till tävling? *i-landsproblem*...
Svar
15
· Visningar
1 377
Senast: Contezza
·
  • Låst
Utrustning Nu ahr ju falsterbo horse show dragit igång o varje pr brukar vi ha en shoppingtråd. Har inte sett ngn så nu startar jag en :) In med...
Svar
2
· Visningar
899
Senast: Kryptonit
·
T
Utrustning För ett tag sen köpte vi en ny Ford mondeo. Vi betalade dyra pengar(för oss) för att sätta på drag. Insåg några dagar efter köp att vi... 2
Svar
23
· Visningar
4 322
Senast: Tjalfe
·
Utrustning Vad har ni för sadelgjordar till era sadlar (alltså, vanliga långa sadelgjordar utan platta)? Lägg gärna in bilder! Försöker hitta en...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Morran
·
L
Utrustning Hejsan , har alltid funderat på det där med bett.. Det verkar ju vara en hel vetenskap :p Men jag undrar egentligen.. Vad är alla...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: pinky
·
Utrustning Ni som har transporter med fronturlastning, vad tycker ni om dem? vad har ni för märke och modell? jag tittar runt lite efter en ny... 2 3
Svar
43
· Visningar
9 177
Senast: lil-sis
·
S
Utrustning Är det någon här som känner till någon sida där man kan få information om vad alla dessa olika bett som numera finns på marknaden är...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Liten
·
S
Utrustning Ni som har russ... vad har ni för utrustning o vad är det för storlek på grejjorna? Jag vet att man inte kan dra alla hästar över en...
Svar
7
· Visningar
8 296
Senast: Svanhild
·
Utrustning Av olika skäl (för löjliga för att nämnas här :p ) ska jag på sikt inhandla nya ridbyxor. Jag är matchningsfreak och vill gärna/ska ha...
Svar
12
· Visningar
860
Senast: MissFideli
·
M
Utrustning såg att det fanns en sådan på h**ks i den modell jag ville ha. (en sådan med små plattor.) Nu undrar jag då hur den är? Det har ju varit... 2
Svar
34
· Visningar
2 637
Senast: JenniferH
·
Utrustning Hej! Har hittat en startrekk dressage, 2 år gammal. Vet inget mer än att det är en dressage. Jag står inför valet att behålla min Albion...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: lillsyrran
·
Utrustning hur ha ni gjort när ni inte ha någon häst med eran utrustning , hur ha ni förvarat de ..?? som sadel och täcken och andra läder saker...
Svar
1
· Visningar
588
Senast: majabergman
·
L
Utrustning Behöver ett snabbt svar, hur är Jacsons läder i kvalitén? Funderar på att köpa ett träns därifrån som kostar runt 600. Är lädret... 2
Svar
21
· Visningar
1 834
Senast: Annie__
·
T
Utrustning Var på hopptävling idag och upptäckte att alla hade senskydd i fram på sina hästar men väldigt få hade i bak. Kom själv på att jag...
Svar
7
· Visningar
1 034

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka