Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hur är bommarna på Prestige Golden star och Equipe Grand Prix, rak eller svängd, kort eller lång..?
Svar
1
· Visningar
654
Senast: Fredag
·
Utrustning Efter lite tips och råd i en annan tråd gav jag mig återigen ut på sadeljakt till unghästen. Jag hade hemma en Thorowgood T6 hoppmodell...
Svar
6
· Visningar
1 216
M
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Bates (Innova, caprilli) och Wintec Isabell Werth som kan säga om alla är lika "raka" i passformen...
Svar
9
· Visningar
1 500
Senast: mackan
·
G
Utrustning Hittade ett par dresstrstövlar här om dagen som jag bara MÅSTE ha! Till frågan: Är det någon som vet om man kan få dragkedja isatt i...
Svar
14
· Visningar
1 322
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag har inte tagit e-kort än:angel: Drar på det... Får jag böter eller ryker körkortet om polisen tar mig med för tungt... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
10 765
Senast: Tjalfe
·
Utrustning in med bilder, jag vill se allt! :bump: stort plus om sakerna är på hästen :idea: 2
Svar
30
· Visningar
3 495
Senast: aprilia
·
Utrustning Vilket typ av bett rör sig minst i munnen på hästen? Måste vara godkänt att tävla dressyr på. Själv är jag inne på ett tvådelat...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: aprilia
·
Utrustning Letar efter en begagnad brun hopp/allroundsadel åt damen här hemma, men jag vet inte riktigt vilka märken jag ska leta efter. Sadlar som...
Svar
6
· Visningar
1 076
Senast: Thera
·
T
Utrustning Har nu köpt min första egna transport och behöver ha transportgrimskaft. Det finns ju både vanliga i nylon och gummi och även...
Svar
12
· Visningar
1 406
Senast: peperoni2
·
E
Utrustning Har funderingar på att göra det eftersom det är så svårt att hitta stövlar som passar. Har haft ett par med dragkedja i ungefär två...
Svar
5
· Visningar
1 374
Senast: Express_Pearl
·
H
Utrustning Tyckte detta såg lite häftigt ut! Vad tror ni - kommer det funka? Är det så bra som de får det att verka? Om inte - vad är dåligt? :)...
Svar
3
· Visningar
946
L
Utrustning Hei, jeg er en norsk jente som har forvillet meg inn her :) Jeg har hatt en JC dressursal til kalblodsen min i over et år nå, men har...
Svar
1
· Visningar
1 003
Senast: LivogKleppanBest
·
Utrustning Har i flera år funderat på detta,då jag besökte ett stall där en häst hade flughuva på sig under vintern. Satt t.o.m en lapp på boxen...
Svar
14
· Visningar
2 329
Utrustning De som håller på med hästar är ju ofta lite av prylgalna och märkesfixerade;). Jag är själv inget undantag utan handlar ibland sådant... 2
Svar
22
· Visningar
1 898
Senast: freike
·
L
Utrustning Ja, ännu en sadeltråd :p.. Men jag behöver tips. Vilken sadel kan passa denna hästen? Han har just nu en County allround, men då jag...
Svar
13
· Visningar
971
Senast: Lawendel
·
T
Utrustning Jag har en Isabell werth sadel som både jag och hästen trivs bra med men jag behöver även en allround alt hoppsadel att varva med. Har...
Svar
3
· Visningar
765
Senast: amalia
·
P
Utrustning Hur många är ni därute som känner som jag, som totalt tappat förtroendet för sadelmakare/sadelutprovare? Först lämnade jag in... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 334
Senast: persika
·
M
Utrustning Vad innebär egentligen Ridins "unika garantier"? Vad jag kan utläsa så är de inte mer unika än någon annan sadelförsäljares, dvs om...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: tuaphua
·
Utrustning Har ett Amigo regntäcke utan foder och vill gärna ha ett fodrat regntäcke också till hösten,typ övergångstäcke.Så tipsa mig om sådana:idea:
Svar
7
· Visningar
1 221
Senast: smultronfot
·
P
Utrustning Yes kids! Jag behöver hjälp angående mina funderingar på Höga Kusten stövlarna. Hur är dom i kvalitéen? Är dom sköna o så där...
Svar
5
· Visningar
2 012
Senast: Jossantt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka