Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning På min gamla arab passade dessa skydd utmärkt och jag fick aldrig in grus under skydden. Men nu med min quarter så är inte passformen...
Svar
4
· Visningar
836
Utrustning Någon som har ett sådant? Vilket märke isf? Jag har bara en häst och har egentligen aldrig behov av att köra mer än en. Dessutom har... 2
Svar
28
· Visningar
4 097
Senast: QuickStar
·
M
Utrustning Nu vet jag inte om jag lagt tråden rätt, isåfall får någon flytta på den! :) Såhär är det, jag kollade på en hjälm på sharpman för...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: Bonita4
·
D
Utrustning Har läst ett par trådar där folk har bankat ihop wintec och bates-koppjärn och nu eftersom jag kanske tänker experimentera med detta...
Svar
7
· Visningar
1 026
Senast: Dessan_v
·
Utrustning Tänkte inhandla en säkerhetsväst nu till hösten. Men sånna fanns inte när jag var som mest aktiv sist, så jag kan inget om denna...
Svar
7
· Visningar
1 157
Senast: Tjalfe
·
F
Utrustning Hej, Jag sitter och kollar på hästtransport för max 15000 kr Har hittat 3st olika alternativ: *1. Ett Brenderup -90 släp, måste...
Svar
13
· Visningar
1 299
Utrustning Jag har lyckats byta till mig en gammal westernsadel i ponnystorlek, som legat i ett förråd i många herrans år. De delar som är av...
Svar
9
· Visningar
1 794
  • Låst
Utrustning Hur gör man för att väga ner en hästtransport? Har hittat en jag bara ska ha men den vägen 40kg för mkt gör min bil! Är det...
Svar
1
· Visningar
799
Utrustning Tänkte se om det är någon som kan hjälpa mig lite... Mailade Hööks för jag vill beställa hem en Griffin endurance från Thorowgood... 2
Svar
26
· Visningar
3 100
Senast: Daimie
·
M
Utrustning Japp, har tömt hela min sadelkammare på saker nu och ska måla om inom kort är planen.. Vill nu ha massor med smarta tips om förvaring... 2
Svar
20
· Visningar
2 448
Senast: ANIRROZ
·
W
Utrustning Ja, vad tror ni? skulle wintec close contact cair kunna passa? :)
Svar
3
· Visningar
767
Senast: WhiteMare
·
J
Utrustning Snabb fråga; Har köpt en Wintec allround 15" ( vanlig, ej CAIR ) och den levereras med rött koppjärn=vid men detta blir för smalt till...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: Jeeves
·
Utrustning Ja. Jag har nu kollat runt på lite tömkörningsgjordar.. Och den billigaste jag hittat är 149:-, men då är det bara ett par ringar...
Svar
17
· Visningar
1 034
Utrustning Ska köpa mig en ny sadel ganska snart. Min häst har lite svängd rygg och fick då tippset att köpa mig en prestige sadel...någon mer som...
Svar
7
· Visningar
1 192
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Visst är det så att man kan ändra bomvidden på en prestigesadel 3 gånger och max 3 bomvidder/gång. Hur mycket sjunker dom då dom ändras...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: aglaonema
·
Utrustning Har för nuvarande en lemetex hoppsadel som jag köpte för ca 6 mån sen, då låg den kanon på mitt fullblod. Men nu passar den inte längre...
Svar
1
· Visningar
595
Senast: fjordtokan
·
I
Utrustning Vad för typ använder du när du rider? Vad rekommenderas till mindre byst? 2
Svar
25
· Visningar
2 362
Utrustning Som varje år, vad är 'inne' i år? Vad för schabrak? Nosgrimmor? Bett? Benskydd? Kavaj? Och liknande. Spinn på med vad ni sett mycket på... 2
Svar
35
· Visningar
4 321
Senast: GALOPP
·
Utrustning Släng in lite bilder samt kommentarer på denna! Vill även veta om padden som de säljer är prisvärd (den bruna)
Svar
5
· Visningar
884
Utrustning Har en piab dressyrsadel som jag ska sälja,och fick frågan om den är omstoppningsbar eller inte,och jag har ingen aning....:o Tror...
Svar
2
· Visningar
759
Senast: Elektron
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka