Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag tycker att ALLA nuförtiden verkar ha såna. Är det en modegrej eller köper alla för vida sadlar??? :confused: Som nån skrev i en...
Svar
12
· Visningar
1 169
Senast: Superselma
·
E
Utrustning Jag ska köpa en bomlös sadel, av 'soffmodell', och måste ju då ha en specialpad. Men jag vill inte slänga alla mina fina schabrak...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: eliis
·
T
Utrustning Jag har tänkt på det att borde det inte bli trångare under sadeln om du har ett jätte tjockt schabrak än ett tunt. Jag ser välldigt...
Svar
5
· Visningar
1 211
Senast: Olympus
·
Utrustning Kan en sådan verkligen vara bra för hästens rygg? Tyngden måste väl bli väldigt koncentrerad på ett litet område på hästryggen, när man...
Svar
9
· Visningar
1 070
Senast: NeaN
·
Utrustning Nu har jag provridit min "kudde" Det funkade sk*tbra!!! :laugh: Hästen gick kanonbra. Det enda problemet var att den kanade litegrann...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Maira
·
I
Utrustning Valet står mellan CH Trevor II CH Valencia GM Dafne CH Ponnyträns (:o) Alla från Hööks. Andra tips på träns som skulle passa...
Svar
17
· Visningar
1 622
E
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa wintec-träns, tyglar, martingal m.m? Någon som har dessa produkter? vad tycker ni om dom? nyfiken! :D...
Svar
3
· Visningar
924
Senast: palle
·
Utrustning Har ett kandar som är väldigt fint förutom att det är för ljust. Finns det något sätt att få det mörkare? Det är använd och infettat men...
Svar
9
· Visningar
1 116
Senast: Elektron
·
H
  • Låst
Utrustning Hur är tränsen CH Valencia och HH Pegasos? Kvalite? Passform? Ändrar sömmarna på pegasos färg efter användning? Prisvärt?
Svar
1
· Visningar
548
Utrustning Ni som har sådan hur tycker ni det funkar? Hur är storlekarna? Kvalité ja kort sagt allt :D Tänker primärt på sadel nu.
Svar
3
· Visningar
914
Senast: Ravishing
·
Utrustning Jag blir så trött på dagen grimmor med en sk pistolhake, dessa håller ju ingenting, bara denna veckan har 2 grimmor gått sönder just i...
Svar
13
· Visningar
1 395
Senast: arabia
·
M
Utrustning är de ngn som har erfaren het av denna sadel?:) isf skriv!!:D (glöm trådarna jag skrivigt om andra bomlösa sadlar o hoppning,)...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: Millan_gulligast
·
W
Utrustning Jag ska snart flytta en bra bit med ena hästen. Tänkte knåpa ihop en packlista men känns som att jag glömmer jättemycket, kan ni hjälpa...
Svar
5
· Visningar
1 219
Senast: wina
·
L
Utrustning hejsan , har hittat en snygg Thorwgoodsadel nu, men funderar på om ni har några bra/dåliga erfarenheter av detta märket?:)
Svar
8
· Visningar
972
Senast: Jenny1
·
M
Utrustning Hej! Nu så har min häst börjat strula till det igen. Nu vill hon inte ha sitt raka bett med fasta ringar och inte heller sitt...
Svar
3
· Visningar
802
Senast: Mahogny
·
Utrustning Ska köpa transport till hösten för att kunna träna lättare. Men vad ska man välja? Jag vill ha: *Step up *3/4 bom och vanliga...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: caradan
·
G
Utrustning läste om en ny sorts paddar som heter Carefore, som tydligen ska ha liknande effekt som BoT, men kostar bara hälften så mycket. Är det...
Svar
5
· Visningar
2 201
Senast: Havregryn
·
Utrustning Skulle ni göra det? Min ponny är helskodd. Innan har jag använt transportskydd men då dom var alldeles förstora för henne och min kompis...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: Liten
·
Utrustning Ja, jag har nu bestämt mig för att försöka hitta en beg. sadel i stället och har kommit fram till en Jacson Santa Cruz - Celine modellen...
Svar
3
· Visningar
1 163
Senast: majapia
·
Utrustning Vad finns det att välja på då..? Nån som har erfarenheter?
Svar
6
· Visningar
1 002
Senast: QuickStar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka