Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Börjes har ju två regntäcken till nästan samma pris, Himalaya Regn och Bucas Irish turnout. Fördelar / Nackdelar med båda täckena...
Svar
13
· Visningar
1 409
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Hur mycket betalar ni i löpande kostander för er transport? Försäkring, skatt, besiktning? Vad har ni för transport?
Svar
16
· Visningar
1 486
Senast: lil-sis
·
Utrustning Jag har letat och letat men hittar inga återförsäljare för catagos saker! Är främst på jakt efter deras grimmor/grimskaft och kanske...
Svar
1
· Visningar
794
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag söker med ljus och lykta efter en snygg ärmlös tävlingsskjorta i stretch. Har hittat en jättesnygg modell från Kingsland, men den...
Svar
11
· Visningar
1 254
Senast: _Mella_
·
P
Utrustning Vår ponny kan ofta vara ganska het i skogen och jag tänker använda en rak pelhamstång och se om det gör att man kan få lite mer kontroll...
Svar
8
· Visningar
1 673
Senast: pinky
·
M
Utrustning Vad har ni för paddar? Vanliga eller såna speciella transportpaddar som finns? Varför har ni valt det ni har? Och lindar ni ner över...
Svar
11
· Visningar
919
Senast: majabergman
·
L
Utrustning Hur jag än drar åt hästens skydd så nog kommer det in grus under dem. Känns inte särskilt bra. Storleken ska vara rätt på längden men de...
Svar
3
· Visningar
724
Senast: Limen
·
I
Utrustning Någon duktig bukare som vet ungefär hur många grader de olika bomstorlekarna är på Passiersadlar?
Svar
3
· Visningar
1 155
Utrustning ska köpa nya läderprodukter till min fux och skulle vilja ha lite inspiration när det gäller färgvalet. jag menar inte att vara...
Svar
19
· Visningar
2 604
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag har en 16 tums wintec nu, och den är alldeles för liten:cool: Kan man mäta detta själv på något vis? Och är det någon som vet var...
Svar
10
· Visningar
1 528
Senast: Martenix
·
J
Utrustning http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2779178.ab Kanske bra läsning :) Skrämmande att inte alla klarade testet. 2
Svar
27
· Visningar
5 716
Senast: alice
·
S
Utrustning Hej, Behöver hjälp.. Någon som vet om wintec wide år 2004 & år 2008 skiljer sig åt?
Svar
1
· Visningar
607
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Ni som sålt schabrak och skickat dem, hur har ni gjort? All tips är välkomna! :bow: 2
Svar
34
· Visningar
4 861
Utrustning någon som har denna sadeln? finns den att specialbeställa i sits str 16? ev 16,5. någon som skulle vilja mäta sin sadel undertill...
Svar
3
· Visningar
1 384
Senast: Skuggabaldur
·
I
Utrustning Lilleman har börjat lägga på sig: både hull och muskler! Dax att göra sig av m den gamla allrounden å skaffa nytt (= bättre beg.)...
Svar
12
· Visningar
874
Senast: fjordtokan
·
B
Utrustning Funderar på att köpa en Equi Théme hjälm eftersom jag åkte av med min gamla så den sprack.. Är det någon som själv har eller har haft en...
Svar
6
· Visningar
917
P
  • Låst
Utrustning vad e det för skillnad på ett gummiklätt pelham och ett utan gummi?
Svar
2
· Visningar
741
E
Utrustning Är shortback T en bomlös sadel? Tror ni den passar min jättebreda svankiga häst?
Svar
9
· Visningar
1 670
Senast: Johanna-79
·
M
  • Låst
Utrustning Någon som har erfarenhet av så kallad longeringsele,som får med bakdelen vid longering. Bra, dålig..? Att tänka på vid användning?
Svar
9
· Visningar
1 342
Senast: mackan
·
Utrustning jag rider alltid med ridstövlar, men lyckades att åka hem till sthlm utan mina ridstövlar! nu har bara jodhpurs som jag rider i och...
Svar
10
· Visningar
1 937
Senast: quint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka