Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Går det? Pannbandet är ca 2 cm brett och blingat. Nosgrimman är ca 1.9 cm och halvrund. Kan man ha så enligt stilreglerna? :D Kan man...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: caramelle
·
F
Utrustning går det äns? finns de nått annat än lädertvål (som är i stallet å de kan ja inte fixa innan) som man har hemma som man kan få dom rena å... 2
Svar
20
· Visningar
2 614
Senast: Ravishing
·
Utrustning Jag är ute efter en hoppsadel, helst med utbytbar bom då han växer o bara är 5 år. Han är ett fullblod på 160 cm. Imorrn(onsdag) ska... 2
Svar
32
· Visningar
2 011
Senast: jenny82
·
Utrustning Nu har min arab tappat vinterpälsen och blivit silkig och fin och nästan vit (förutom sin bloody shoulder :love: )....vill pynta... 2
Svar
23
· Visningar
4 596
Senast: Centaur
·
Utrustning om man har en skavkänslighäst,är det då ngn skillnad mellan eskadron flexisoft och vanliga eskadron?Asså får hästen mindre skav av FS om...
Svar
9
· Visningar
922
Senast: Annie__
·
Utrustning min häst har ganska små öron och jag undrar om ni vet några märken som är ganska små i luvorna?Hur är global? Lamicell? Han har en...
Svar
13
· Visningar
972
Senast: Zaida
·
M
Utrustning Jag har köpt en bomlös sadel av en vän. Vi provade den med hennes gamla padd och Min häst verkade gilla den, Dock är hennes padd inte...
Svar
7
· Visningar
841
Senast: Kinvaras
·
Utrustning vet inte riktigt om denna tråden hamnat rätt, vill någon snäll moderater flytta den om den hamnat fel? vet någon här inne vad det...
Svar
11
· Visningar
4 687
Senast: Johanna-79
·
Utrustning ska troligtvis köpa en äldre stübben som en tillfällig hoppsadel. problemet är att jag tycker dom är så grymt fula när dom är...
Svar
4
· Visningar
1 450
Senast: sofiaspel
·
Utrustning ...är jag ute efter. Har min fina tävlingsstövlar som jag ska försöka spara på så länge som möjligt, de är måttbeställda. Tänkte att jag...
Svar
8
· Visningar
1 613
Senast: Långnos
·
P
Utrustning Hur är detta tränset i kvaliteten? Har aldrig köpt träns innan från Hööks (inga andra lädergrejer heller) men tycker detta va rätt...
Svar
8
· Visningar
1 380
Senast: piggis_83
·
R
Utrustning Har försökt söka i forumet, men hittar inte: Hur bred kan man göra en Hubertus Flexline? Kan den bli som Wintec Wide i vidd? (Har en...
Svar
3
· Visningar
1 324
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Är det någon här som gjort det? Var det besvärligt/hur gör man? Vad kostade det? Är på väg att köpa ett lätt beg. släp med en...
Svar
13
· Visningar
979
K
Utrustning Hoppas få råd, har sökt i massor av gamla trådar utan att hitta svar på vad jag specifikt undrar över. Funderar på på att köpa en...
Svar
9
· Visningar
1 018
Senast: Tires
·
T
Utrustning Åkte iväg till min svägerska som skulle kolla hur sadeln låg på ung damen och den var för trång...vilket jag redan listat ut:( Har...
Svar
9
· Visningar
4 924
Senast: Topnotch
·
Utrustning Vad tkr ni om att använda stallbandage istället för lindor när de står i stallet? Alltså inte att rida med. Skulle vara mycket mer... 2
Svar
23
· Visningar
2 641
Senast: Faust_86
·
C
Utrustning Jag har nu ett tredelat bett på pållen men nu har han plötsligt fått skav av det. Alltså på utsidan av mungipan där "vecken" är. Jag har...
Svar
16
· Visningar
1 255
Senast: SweetBriar
·
Utrustning Har ni några tips på vintertäcken? Det måste vara 250 g och 350g. Gärna att den med 350 g har ett halstäcke till (avtagbart) :) Om...
Svar
13
· Visningar
1 054
Senast: Aliina
·
Utrustning Vad tkr ni om detta täcket ? Täcker det magen ? Skyddar det mot solen ?:D 2
Svar
31
· Visningar
5 387
Senast: Centaur
·
P
Utrustning Någon som har erfarenhet utav denna dressyrsadel? För och nackdelar med den? Andra handsvärdet på den? Tacksam för alla svar jag kan få... 2
Svar
20
· Visningar
10 311
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka