Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Jag är på jakt efter en sadel,en bomlös.Jag har en ponny på ca 126 cm.Den ska gå att hoppa i,jag hoppar ca .1 ggr/vecka hindrena är max...
Svar
8
· Visningar
902
Senast: Millan_gulligast
·
L
Utrustning Är det någon som vet vad det är för hjälm som bl a Malin Baryard, Michael Whitaker och även Linda Heed har nu under tävlingarna i Gbg?:bump: 2 3
Svar
46
· Visningar
10 388
Senast: Panamera
·
Utrustning Vad är rimligt pris för en beg globus click dressyr från 2004? Inte använd de två sista åren, i bra skick men ej omstoppad.
Svar
6
· Visningar
1 349
E
Utrustning Min bruksnordis har med åren (19) blivit ganska svankryggig. Han är dessutom ganska bred eftersom han är en nordis. Efter att ha provat...
Svar
10
· Visningar
1 444
Utrustning Ligger tråden fel ber jag moderatoren flytta den till rätt forum=) Ja någon som har ett sånt släp som kan dela sin erfarenhet om...
Svar
3
· Visningar
1 196
Utrustning har en golden star som hästen har vuxit ut, den har blivit för smal. så nu måste ny sadel provas ut igen.. vill inte ha en golden...
Svar
9
· Visningar
883
J
Utrustning Hur mycket kan man vidga exempelvis ett vanligt wintecjärn utan att det skadar sadeln? Wintecs vidaste järn är väl typ 105 grader i... 2
Svar
21
· Visningar
2 177
Senast: Johanna-79
·
E
Utrustning Och eftersom jag inte fattar nånting av hur man ska lägga in bilder här:angel:, så får jag be er gå in i mitt album på denna adressen...
Svar
12
· Visningar
1 235
Senast: EricaB
·
Utrustning Snart är de min födelsedag och det slog mig att jag alltid har saknat ett par ridstövlar att rida i. Har jämt ridit i kängor + i ganska...
Svar
7
· Visningar
2 694
Senast: hannanilsson
·
Utrustning Finns det säkerhetsutrustning (hjälm och säkerhetsväst) till barn i 3-års åldern? Googlat o letat men hittar inget för så små barn...
Svar
2
· Visningar
828
  • Låst
Utrustning Förutom forumreglerna, gäller följande: * Priser sker via PM * Inga annonser * Inget tjafs!!! :mad: Jag ber moderatorn ge oss en... 50 51 52
Svar
1 027
· Visningar
119 209
  • Låst
Utrustning den gamla tråden verkar ha försvunnit så jag startar en ny :idea: Inga: Produktbilder Copyrightbilder Här visar vi bara upp vad...
Svar
16
· Visningar
1 450
Utrustning vilka märken/modeller är hetast på marknaden år 2008? vilka märken är populärast, modeller?(hopp el allround jag är hoppryttare=))... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 670
Senast: Sorbe
·
Utrustning ni som har den här padden eller suktar efter den/ ni som inte vill ha den? varför?/varför inte? vilken nytta tror ni att den gör...
Svar
1
· Visningar
1 078
Senast: Zaida
·
Utrustning syftar då primärt på pro light versionen. Har nämligen hittat ett par i nyskick hyffsat billigt men hon visste inte vilken storlek det...
Svar
2
· Visningar
1 131
Senast: FadeAway
·
B
Utrustning Hej. Jag undrar om man skulle köpa en sadel över internet och det skulle visa sig att det inte var den sadel man köpt som man fått... 2
Svar
21
· Visningar
1 635
Utrustning Är denna sadeln för lång för hästens rygg? Själv tycker jag det ser okej ut, men det är ett problem jag aldrig behövt fundera över... 2
Svar
35
· Visningar
3 863
W
Utrustning javet, det finns för många sånna här trådar men jag behöver hjälp. Jag provade en 57:a i butik och den satt typ perfekt, gjorde inte ont...
Svar
7
· Visningar
761
Senast: Sorbe
·
F
Utrustning Hej! Jag ska köpa ett släp som jag ska kunna frakta min islandshäst i. Jag är student och kassan är därför ganska tom. På tex blocket... 2
Svar
31
· Visningar
3 669
Senast: Welsh
·
Utrustning Dessa billiga sadlar, är de något att ha? Det finns lite trådar om dem men inga svar. För 3000:- förväntar man sig ingen höjdar kvalité...
Svar
16
· Visningar
4 654

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka