Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Det är jag fullt medveten om;) Letar efter sadel för invänjning (och såsmåningom inridning till hösten), och har haft ett par hemma...
Svar
16
· Visningar
2 860
Senast: fjordtokan
·
P
Utrustning Har nu hittat en sadel som sitter bra på hästen, en hubertus dressyrsadel. Enda kruxet är att den inte riktigt verkar passa mig..:crazy...
Svar
8
· Visningar
833
Senast: plymen
·
Utrustning Hur stor skillnad är det egentligen mellan 'ponnyhack' (lädernosdel, och korta skänklar) och de som jag kallar för amerikanska hack, med...
Svar
8
· Visningar
1 837
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Vad är det för märke? När det står Björk på sadeln? Är en av de skönaste sadlar jag ridit i :love:
Svar
2
· Visningar
775
Senast: LinnK
·
T
Utrustning Jag bilr smått förvirrad när det kommer till detta. Man brukar ju framförallt tala om k1, k2, k3, k4. Men sen har man ju också gradantal...
Svar
3
· Visningar
829
Senast: TheBlackOne
·
Utrustning Funderar på att införskaffa en sådan... Skulle det kunna funka till min häst...
Svar
18
· Visningar
1 242
S
Utrustning jag och min kompis satt och kollade i en massa gamla häst böcker. Då stod det att det fanns dressyr och allround vojlockar men hur såg...
Svar
6
· Visningar
872
Senast: CeciliaW
·
Utrustning Ska köpa lite nytt hindermaterial och tänkte beställa 12 hinderstöd och 15 bommar. Men vilka färger ska man välja på bommarna. Och hur...
Svar
1
· Visningar
933
S
Utrustning Måste bara höra med er om ni fick samma uppfattnings som jag. Jag är en stor favorit av helskodda ridbyxor, men köpte tre par Lamicell...
Svar
3
· Visningar
1 497
Senast: -erica-
·
Utrustning Jag har en häst med senskada. Hon har nu varit bandagerad i fyra månader, men snart ska jag kunna ha henne utan bandage på natten och då... 2
Svar
26
· Visningar
1 904
Senast: Nevve
·
Utrustning In med bilder och visa om ni har det jag ber om :banana: Helst i bruna färger :love:
Svar
4
· Visningar
987
Senast: __lollo__
·
T
Utrustning Jag har en sadelfråga. Kollade mina sadlar hos sadelmakare för ett tag sen och hon sa samt skrev på protokollet att min...
Svar
7
· Visningar
2 536
Senast: Camigween
·
M
Utrustning Köpte ett träns via tradera som kom hem idag. Tyckte det såg litet ut för att vara fullstorlek så jag tog hem det gamla och jämförde och...
Svar
3
· Visningar
723
Senast: Alexandra_W
·
M
Utrustning Hej! Ja, i morse när jag läste tidningen hittade jag den här sidan och det blev lite oroväckande men som tur var så uppfyller min... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 726
Senast: Julia1990
·
C
Utrustning Hej! Skulle ni kunna visa en 45 graders vinkel på ett bett. t.ex kimblewickbett. Jag har försökt hitta i trådar med förklaringar...
Svar
5
· Visningar
1 482
Senast: CarolineNSV
·
Utrustning Finns det något annat märke än Parlanti som tillverkar sådana stövlar? Isåfall vilket? Det är alltså sånahär jag menar...
Svar
4
· Visningar
984
Senast: Sorbe
·
M
Utrustning Enligt måttabellen för RS på hööks hemsida är storlekarna såhär: S: Byst 82-92, Midja 72-82 M: Byst 91-101, Midja 79-89 L: Byst...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: Marvlan
·
Utrustning Har långtråkigt och sitter och surfar skydd, NEW-skydd eg men snubblade över SMB Elite. Och började fundera.. Minskar de verkligen... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 624
Senast: alazzi
·
U
Utrustning Jag ska imorgon låna ett Umesläp där det sitter dörrar bak. Enligt uppgift från ägaren så kan man byta dessa dörra mot bommar vilket hon...
Svar
6
· Visningar
1 010
  • Låst
Utrustning Detta är INTE ett försök att smygannonsera utan en ärlig fundering! Jag har ett par läderridstövlar som är ca 2 år gamla. Jag trivs...
Svar
2
· Visningar
1 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka