Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning För att ni kloka bukare ska kunna hjälpa mig att se vad min häst har för sorts rygg och vilken modell på sadel som kan passa, i vilka...
Svar
2
· Visningar
643
Senast: Cilla
·
A
Utrustning Eftersom wintec-sadeln dressyr cair har utbytbara järn, kan man påstå att den passar alla hästar då? :confused:
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Cilla
·
I
Utrustning hej, min pålle har börjat klia sig p.g.a. knott m.m. och nu undrar jag vad jag ska andvända mot det... Har testat nylanders hästkräm...
Svar
10
· Visningar
934
Senast: Annie__
·
S
  • Låst
Utrustning Hej jag undrar om man får starta en köp och sälj tråd :confused: Om man får det så får gärna moderator radera tråden så vi kan skapa...
Svar
4
· Visningar
833
Utrustning Hur fungerar S-hackamore till skillnad mot vanliga hackamore? 2
Svar
27
· Visningar
7 029
Senast: Kaki
·
Utrustning jag skulle vilja prova att rida min häst på sidepull, mest för att få lite omväxling i tillvaron... skulle nu vilja se bilder på era...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: Tind
·
Utrustning Vilket täcke använder du? Typ av häst? Passform? Med eller utan Hals? Magplatta? Det finns ju massor att välja bland, kan vi inte...
Svar
6
· Visningar
1 315
Senast: Niela
·
  • Låst
Utrustning Tror det fanns en sån här tråd innan, men den försvann:confused: Men jag startar en ny :D Det börjar närma sig, in med era...
Svar
8
· Visningar
828
Senast: Salinero
·
Utrustning Någon som har den här flughuvan? Trär man den över huvudet eller är det spännen på den? Skav? Hållbarhet...
Svar
10
· Visningar
1 132
Senast: M-oaa
·
T
Utrustning Vad gör man när ens häst får skav av täcken och måste ha insektstäcke/eksemtäcke pågrund av att han är känslig mot alla miljoners knott?
Svar
16
· Visningar
1 458
Senast: Totola
·
Utrustning Har en halvblodskorsning på 2 år, och snart är det dax för inridning! Funderar nu på det där med bomlösa sadlar!!?? Kan det vara... 2
Svar
23
· Visningar
3 508
Senast: Kinvaras
·
T
Utrustning Eftersom jag inte är riktigt nöjd med min wintec allround sadel så är jag nu på jakt efter en ny. I tankarna just nu är det Globus... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 011
Senast: FadeAway
·
E
Utrustning Har fått erbjudande att köpa en beg. bomlös sadel inkl. två padar, en HAF-pad och en av märket Grandeur. Så nu undrar jag om det är bra...
Svar
3
· Visningar
709
Senast: Kinvaras
·
Utrustning Har provat en sir walter men den var för vid. Är lite sugen på den modellen eftersom de tror att den kommer att ligga bra på pållen. Är...
Svar
1
· Visningar
1 005
Senast: jenny82
·
F
Utrustning Har sådana otroliga problem med att hitta stövlar som passar mina mongo ben och fötter.:mad: Fötterna är stora, vaderna korta och...
Svar
3
· Visningar
750
Senast: jenny82
·
Utrustning Jag står nu i valet och kvalet mellan en Kylinge, en Star Rubin och en Brenderup. Alla är enkelaxlade. Star och Brenderup har... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 407
Senast: lil-sis
·
Utrustning Hej! Jag undrar hur ni har det ordnat med i transporten, hur hästen sitter fast? Knyter ni bara ett vanligt grimskaft runt bommen... 2
Svar
26
· Visningar
4 158
Senast: spoff
·
K
Utrustning Bakgrundsfakta: Tant, 19 år - Jolanda Har haft henne i lite mer än en månad nu och allt har funkat hyggligt FÖRUTOM bettet. Det...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Totola
·
Utrustning Har blivit helt insnöad på dessa sadlar och hoppas att de ska kunna passa min häst med. Har inte kommit till provning än! Men det är ju...
Svar
1
· Visningar
1 057
Senast: trofé
·
Utrustning Är äntligen på g att köpa nytt släp:love: Men, vi kan inte komma överens om vilket märke och modell. Det kommer bli antingen thule...
Svar
7
· Visningar
2 009
Senast: Fredag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka