Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Vet ej om det finns en tidigare tråd men jag har en fråga. Ska nu köpa en ny ridhjälm och det står i mellan en charles owen hjälm och...
Svar
3
· Visningar
811
Senast: SusSpenderBelt
·
S
Utrustning Har provat ett jaktkandar på pålle, men jag blev så osäker på hur det ska sitta så jag tog av det igen :o Har sett det så många ggr på...
Svar
3
· Visningar
737
Senast: Sodapop
·
P
Utrustning Betyder stor mankfrihet alltid att sadeln är för smal?? Jag hade hemma några sadlar på prov och en av dem kändes riktigt bra förutom...
Svar
3
· Visningar
835
Senast: plymen
·
Utrustning Jag kör mest utan schabrak (enbart antiglidpad) till min islänning men ska nu slå till på ett dressyraschabrak så vi kan glänsa ikapp...
Svar
14
· Visningar
1 239
Senast: drekaflúga
·
E
Utrustning Tror inte det finns nån tråd om detta för tillfället och det börjar faktiskt närma sig! :bump: Skriv allt vad ni planerat shoppa... 9 10 11
Svar
204
· Visningar
19 267
Senast: Sorbe
·
Utrustning Gott om plats, speciellt bakom hästen, teleskopbom bak, fronturlastning eller ev ett släp som är lågt så att lämmen inte lutar så...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: ang
·
T
Utrustning Är det någon som fått göra det? Isåfall märkte du någon skillnad? Funderar på att byta till ett bredare framvalv, pga att det känns...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: CeciliaW
·
T
Utrustning Hur är de betten att använda egentligen? Har hört att man ska akta sig för delade pessoa men ett rakt då? Är det lika illa?
Svar
9
· Visningar
1 212
Senast: fjordtokan
·
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Litenvit
·
Utrustning Jo, jag har en passande sadel men en rund och go häst för tillfället. Sadelgjordsläget är också det ganska dåligt och drar fram sadeln...
Svar
9
· Visningar
2 059
Senast: Daimie
·
Utrustning Vad motsvarar Fit 3?? Dvs är det normal, smal eller vid? Skulle vilja ha en Wellington Elite fast bredare bom, idag har jag en...
Svar
2
· Visningar
3 559
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Ja någon som har det? Bra och dålig om det? Var finns det att köpa? Hoppas på att få lite info.:bump:
Svar
10
· Visningar
1 670
·
D
Utrustning Vilken väg ska en sporre med kula sitta? Ska kulan peka uppåt eller neråt? Takcsam för svar :) :bow:
Svar
2
· Visningar
696
Senast: Dessan_v
·
Utrustning Någon som kan ge bra tips på lite större hundbur som ska få plats i RAV4? :confused: Alla förslag välkomna!
Svar
2
· Visningar
1 861
Senast: pinky
·
Utrustning Köpte en ny greenguard och började använda den i lördags,då min ena häst ev har haft ett lätt fånganfall. När jag kom ner igår hade...
Svar
10
· Visningar
1 099
·
M
Utrustning Hur mäter man en häst för att få fram vilken bomvidd som bör passa?
Svar
5
· Visningar
1 322
·
Utrustning Hej! Åter igen en sadeltråd, jag vet men jag sitter o letar i gammla inlägg och kan endå inte riktigt hitta ngn match till denna rygg...
Svar
2
· Visningar
915
·
Utrustning Tycker magplattan känns väldigt tajt, alltså jag får liksom "dra" i knäppena för o få ihop det. Och hästen är långt ifrån tjock. Hur är...
Svar
10
· Visningar
2 432
Senast: Hilona2003
·
Utrustning Måste lösa det på något sätt med höet inne i boxen till pållen,han sullar runt med det jättemycket,och det ligger hö överallt,speciellt... 2
Svar
21
· Visningar
7 444
Senast: Saigon
·
Utrustning Normalt så använder jag Carr&Day&Martin och är nöjd, ffa med "balsam"produkterna. Men finns det ngns glansspray som passar ännu...
Svar
7
· Visningar
1 259
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka