Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

N
Utrustning Vilket järn på Wintecsadlarna är detsamma som 34 i bomvidd? mvh Karro
Svar
6
· Visningar
813
Senast: russet
·
M
Utrustning Jag har en medryttarhäst att ta hand om i sommar och höst.. eller man kan nog kalla det foderhäst. Nåja, jag tänkte i alla fall försöka...
Svar
8
· Visningar
879
Senast: Mie
·
S
Utrustning Dags o köpa nytt träns! Men har inte hittat någe jag verkligen fastnat för! Är ganska kräsen;) så skulle uppskatta lite inspiration från... 12 13 14
Svar
263
· Visningar
29 652
Senast: Kolbeinn
·
S
Utrustning jag, har sökt i forumet men hittar ingen tråd, så vad tycker ni ? vilken färg ? en kritvit skimmel, och en röd flugskimmel...
Svar
14
· Visningar
1 766
Senast: Centaur
·
H
Utrustning Är inte helt bäst på det där med sadlar, tränar nu en häst som har hög manke och kanske något svängd rygg. Upplever att sadeln han har...
Svar
7
· Visningar
1 269
Senast: Piraya
·
Utrustning Denna sadel ser ju sjukt snygg ut..Någon som har denna eller provridit i en?? för och nackdelar Vill veta ALLT om denna sadel så in...
Svar
0
· Visningar
1 028
Senast: Niela
·
Utrustning http://www.horseware.com/images/accessories/rambo/micklembig.jpg Sett denna typ i engelska böcker och alltid undrat om det "finns" nu...
Svar
3
· Visningar
901
Senast: pinky
·
Utrustning Vilken sadelmodell/märke passar denna rygg? :) http://www.pixbox.se/pic_show_id21173637.html...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Trasdockan
·
T
Utrustning Det är så att min häst blir väldigt olydig och stark när vi travar och galopperar. Så jag har funderat på annart träns eventuellet...
Svar
17
· Visningar
1 233
Senast: Totola
·
Utrustning Vad det blir får vi se, tänkte kolla mig runt efter begagnad först, men vi får se vad ni tror! Ett par bilder på ryggformen...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Sitter och funderar på stången på kandaret.. Kan man ta ett rakt pelhambett och ha det som kandar stång?..
Svar
3
· Visningar
771
Senast: lillsyrran
·
G
Utrustning Jag ska försöka jaga reda på min sadelutprovare, och vill ha tips på vad jag ska försöka ta hem för sadlar innan han kommer. Jag har...
Svar
5
· Visningar
1 132
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Länka: http://www.pixbox.se/alb_show_id822369_page0.html ...och kolla in ryggen! Vad du tycker du? Tips på sadel? Tacksam för...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: chanell_86
·
Utrustning Ni som har sadlar (jaaaa jag letar fortfarande :p ) hur passar de på sommaren? Min häst ser ut som en badboll nu (fullblod)... OM... 2
Svar
24
· Visningar
1 797
Senast: fjordtokan
·
Utrustning Min medis sjöhäst: Vad för hoppsadel skulle kunna passa denna rygg? Han är en varmblods travare och just nu ganska omusklad... Har...
Svar
4
· Visningar
824
Senast: Daredevil
·
O
Utrustning Ja precis som rubriken säger, Vad använder ni för sadlar på era nordsvenskar?? Vilken bomvidd? Har bestämt mig för och köpa ny (beg.)... 2 3
Svar
49
· Visningar
8 643
Senast: Mahogny
·
Utrustning Ska köpa nytt bett till pollen då jag behöver ett lite skarpare i hoppningen och uteridning. Men jag vill inte ha för skarpt, så vilket... 2
Svar
25
· Visningar
2 166
·
L
Utrustning Ännu en sadelfråga... Har börjat rida ett halvblod som har en sadel som varken passar mig eller hennes rygg. Hästen är nu omusklad...
Svar
7
· Visningar
1 267
Senast: stjarlotte
·
Utrustning Just som rubriken anger, vad finns det för strö som inte dammar?? Har idag spån som ska vara såkallat dammavskiljt men jag tycker det...
Svar
19
· Visningar
1 783
·
I
Utrustning Funkar gult och tabacco ihop ? :crazy: kan inte se de framför mig, men jag har gått och kärat ner mig i ett gult set (schabrak+mössa)...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: Imail
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka