Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Hejsan, Har en dalavagn som vi tänkte renovera och vi vill gärna ha en slags sadelkammare på den.Sådan som sitter utanpå vagnen. Det...
Svar
6
· Visningar
1 719
Senast: boccia
·
Utrustning Hej jag undrar om det är någon här som kommer ihåg dom här stora hinkarna som rymde 40-60l?? vet att dom fanns för kanske 5år sedan &... 2
Svar
23
· Visningar
2 443
Senast: nihe
·
Utrustning har fått hem min ny sadel nu, 17,5 32. min snabba fråga är om det är en "normalvidd" jämfört med andra sadlar? är ju sååå kass på...
Svar
7
· Visningar
1 996
Senast: fjordtokan
·
P
Utrustning hej ja har ett problem med min hästs bett. just nu rider ja med ett 3-delat(+acchen nosgrimma), det funkar tills ja ska...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Liten
·
M
Utrustning Är det någon som vet vad det finns för några inspänningstyglar? vet någon om dem med gummiringar är bra?
Svar
2
· Visningar
984
Senast: Johanna-79
·
M
Utrustning Hej! Nu kommer jag med en fråga om min sadeln. När man longerar hästan med sadeln med bara ett vanligt schabrak, brukar den lyfta...
Svar
12
· Visningar
1 734
Senast: Cilla
·
Utrustning Någon som äger/klämt/sett en sådan sadel, tänker främst på dressyrmodellen. (http://www.tackonback.com/BomlosDressyr.htm) /T 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 059
Senast: Niela
·
P
Utrustning Jag håller på att leta sadel och hästen har ganska kort rygg så jag har sneglat lite smått på sadlar med 16" sits. Hur liten ska man...
Svar
16
· Visningar
1 674
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Jag köpte ett par ridstövlar i går. Har inte haft det på länge. Dum som jag var provade jag utan ridbyxor och nu tycker jag det korvit...
Svar
7
· Visningar
1 022
Senast: nyponros
·
Utrustning Vad heter säkerhetsstigbyglarna med gummi på ena sidan? Och nu menar jag inte de med snodd..
Svar
8
· Visningar
913
Senast: Centaur
·
S
  • Låst
Utrustning Vi har en Star diamant -97 som tyvärr börjar bli lite skabbig i färgen både på utsidan och insidan.. Har ingen möjlighet att förvara...
Svar
1
· Visningar
948
Utrustning Vad brukar det kosta att ta ut en sadelutprovare? Är det tvång att köpa en sadel av utprovaren, eller kan man pröva ut en modell som... 2
Svar
30
· Visningar
2 693
Utrustning Har varit på strömsholm och tittat på hästtransporter... Den jag fastnade mest för var ett fautras.. Men hur blir det när dom backar ut...
Svar
6
· Visningar
1 138
Senast: prunella
·
Utrustning http://grand-prix.se/product_info.php/products_id/5019 Vad tror ni om dom här? Dom ser ut att vara till benskydd, men dom ska tydligen...
Svar
3
· Visningar
1 335
Senast: satanic
·
P
Utrustning Ja som rubriken lyder, är det bara jag som drömt att det har/ska komma en ny lag att man får köra alla slags hästtransporter med...
Svar
12
· Visningar
989
Senast: ang
·
F
Utrustning Ngn som har BOLES röda eller blå flugtäcken. Man kan se på bilden att det är olika modeller men det står inget om det är olika material...
Svar
2
· Visningar
673
Senast: FiaPiaLisa
·
A
Utrustning jag har två sadlar hemma på prov och lån nu begangnade vi är lite intresserade av att veta vad dom kostar i nypris vill inte bli pålurad...
Svar
15
· Visningar
3 041
Senast: Daimie
·
Utrustning Nu är det dags att inköpa en ny transport (ev en begagnad men av nyare årsmodell) och jag behöver tips och åsikter på vad ni tycker om...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: Inka-90
·
M
Utrustning Jäpp, jag är så enormt dålig på all sån här "extra" utrustning. För mig är kedjegrimskaft inte mycket mer än ett vanligt grimskaft som... 2
Svar
23
· Visningar
2 157
Senast: Linnet
·
M
Utrustning http://MalinArnells.bilddagboken.se/p/show.html?id=215603765&directlink=1 Märke? tillverkare? sadeln är i syntetmaterial... 2
Svar
22
· Visningar
1 955
Senast: MalinArnells
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka