Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Hej på er! Hade en griffin haflinger/cob på förra hästen och har provat lägga den på honom (strl vid/x-vid) och jag visste ju att...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: majabergman
·
Utrustning Är spekulant på en brun Amerigo dressyrsadel. Matchar Prestiges tobacco färgade stigläder till en sådan?
Svar
6
· Visningar
1 313
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Kanske finns nån sån här tråd redan, men jag skapar en ny iallafall... Jag har letat sk*tlänge efter en engelsk nosgrimma utan foder...
Svar
12
· Visningar
1 615
Senast: Sandan
·
B
Utrustning Hej Bukefolket! Kastar ut en snabb fråga... Det har varit på tapeten på formuet att Horze neopren boots ska vara hållbara. Tänkte...
Svar
4
· Visningar
843
Senast: Bumblebee
·
M
Utrustning Jag har en liten fråga här :D Det är så att på min sadel har jag haft fårskinn hela vintern, sånt där som är anpassat efter att vara på...
Svar
9
· Visningar
7 954
Senast: G-uldlock
·
Utrustning Behöver tips på bra skydd att ha i hagen till häst som lätt får skav Vet ni några bra?
Svar
7
· Visningar
1 026
Utrustning hej =) jag har en gammal stock saddel ( stavning ) hemma som bara hänger och samlar dam för att sadelgjorden är alldeles för kort :(...
Svar
5
· Visningar
721
Senast: fjordtokan
·
A
Utrustning Vår c-ponny har helt plötsligt fått skav av sadeln. Mitt på ryggen på båda sidor om ryggraden (antagligen av bossorna). Tips vad vi kan...
Svar
8
· Visningar
1 437
Senast: incognito
·
Utrustning Ett par MH ridskor i tvättmaskinen? Dom är i tyg och har väl lite gummi och läderdetaljer (dom är så skitiga så jag kan inte urskilja...
Svar
12
· Visningar
2 310
·
Utrustning Här kommer en sadeltråd....igen! Behöver lite tips på vilken sadel som kan passa denhär ryggen. http://www.pixbox.se/alb744884 Letar...
Svar
2
· Visningar
695
·
Utrustning Provade ut sadlar på min häst för några veckor sen och då bland annat en Rollie supreme enligt sadelutprovaren. Problemet är att jag...
Svar
5
· Visningar
795
Senast: Farle
·
Utrustning Kan man använda BOT som förebyggande, min häst har nyss haft kotledsinflamation och knäledsinflamation. Kan BOT hjälpa till så att han...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: Saigon
·
Utrustning Finns i 2 storlekar, men hur långa är de? Stl: S= M ,passar till 13" M= L ,passar till 15" och 17" Någon som har en sådan padd...
Svar
7
· Visningar
868
Senast: Krulidut
·
Q
Utrustning Hej! Är det någon som har nån lista på vad alla färgerna heter + bild? :)
Svar
5
· Visningar
982
Senast: quint
·
Utrustning Vet någon här om man kan värma om sadel bommen? Gillar verkligen min sadel men den lite för vid.
Svar
6
· Visningar
1 800
Senast: The_grinch
·
Utrustning :dVad ska man tänka på om man ska köpa en ridkapson? Satt och tittade lite på H**ks kapson i läder, hur är den? Alla tips välkomnas
Svar
3
· Visningar
763
Senast: Nitronom
·
I
Utrustning Om man har sadel...där stropparna sitter fast direkt i sadelkåpan? Obs...jag har inte varit inom hästvärlden på ett tag...jag kanske...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: ict
·
G
Utrustning Hejsan! Jag är helt grön på bomlösa sadlar.. Vilka olika modeller passar på olika typer ar ryggar mankar? Min häst har en ganska... 2
Svar
20
· Visningar
1 854
Senast: Elina8
·
J
Utrustning Fyller år snart och funderar på att önska mej en ny hoppkavaj. Vill ha en brun som typ har små rutor eller en helbrun men då ska den va...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: Johanna__
·
  • Låst
Utrustning Hejsan! Är det många som rider med Barbacka gjord? Jag har en och tycker den är jätte skönt...vad tycker ni? 5 6 7
Svar
125
· Visningar
10 416

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka