Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning nån som kan förklara för mig vad detta betyder: tjänstevikt: lastvikt: totalvikt: och gärna vad fördelar och nackdelar är med...
Svar
4
· Visningar
721
B
Utrustning har ni provat ett sånt och gör de nån skillnad? kan ni skriva hur hästen var före och efter?
Svar
4
· Visningar
1 681
Senast: EmelieR
·
B
Utrustning Kul och se vad man kan hitta på med ett pannband själv har ja gjort de här
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: BaahWretched
·
Utrustning Mörknar Tolgas stigläder mycket i färgen, för när jag skulle jämföra färgen med min blivande Tolga-sadel, så var som mycket ljusare...
Svar
12
· Visningar
1 129
Senast: Panamera
·
L
Utrustning är det nån som sett det här i sverige? Tycker att det var gulligt, fast det ska ju vara i svart då förstås. Hittade det på...
Svar
14
· Visningar
1 255
Senast: Camigween
·
K
Utrustning Jag undrar hur man mäter bomvidden och vad som anses smalt, normalt och brett.
Svar
3
· Visningar
808
Senast: freike
·
Utrustning vad tycker ni om dom? hur är dom att rida i? hållbarhet osv? förstår att kvaliteten kanske inte är den bästa, har hört att vissa får...
Svar
14
· Visningar
3 942
Senast: freike
·
J
Utrustning En gammal bekant har köpt sig en ny sadel, förra ägaren sa att det var en zaldi men på "lädergrejen" som skydar saelgjordstropparna står...
Svar
3
· Visningar
648
Senast: Cronis
·
Utrustning Ja jag tänkte köpa nya säkerhetsvästar till barnen. Som är 3 och 4 år gamla. Vad finns det för bra västar på marknaden? Vi köpte...
Svar
7
· Visningar
7 004
Senast: Primalco
·
C
Utrustning Hur är dom i storlekarna... Jag råkade köpa ett par.... :angel: :o
Svar
9
· Visningar
3 080
Senast: Elektron
·
Utrustning Stämmer det även IRL vad som säjs och vad man kan läsa sig till. Går det att värma om en Kieffer även riktigt brett så att den kan...
Svar
9
· Visningar
988
Senast: tya
·
Utrustning hur är den ? är den bekväm och är det bra ventilation?
Svar
1
· Visningar
573
Senast: Equidae
·
Utrustning Min häst trivs inte med bett. Han slänger med huvudet när man rör vid bettet och ibland även när man inte har kontakt med det. Han... 2
Svar
23
· Visningar
2 506
Senast: Beckie
·
I
Utrustning Jag undrar ifall börjes ridbyxor, för 249 kr är bra? Några som har såna ?.. Och hur dom är i storleken, jag har två ridbyxor i från... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 873
Senast: allen
·
B
Utrustning Blev inspirerad av nån TVreklam att gröna ridbyxor skulle kunna vara skitsnyggt, men kan man få tag på ridbyxor i udda färger? och...
Svar
2
· Visningar
974
Senast: BeastieBabe
·
Utrustning Har ett arabsto på foder, tränset jag fick med var lite stort så jag tänkte skaffa ett nytt åt henne. Ska jag beställa ett i ponny el...
Svar
10
· Visningar
1 413
Senast: Grena83
·
Utrustning Fick hem en ny sadel igår i kalvskinn. Lädret känns nästan som att det går lite åt mockahållet. Hur sköter man det? Känns som att fetta...
Svar
10
· Visningar
1 468
Senast: The_grinch
·
S
  • Låst
Utrustning Jag kanske inte håller mig till saker här omkring. Men jag orkade verkligen inte söka efter ett forum med samma sak. Jag har fått ett...
Svar
5
· Visningar
866
S
Utrustning Rider nu på vanligt 2-delat tränsbett, men vill nu byta, eftersom det inte passar min häst perfekt .. Har funderat på Kimblewickbett...
Svar
3
· Visningar
807
Senast: ajax85
·
Utrustning Vad är det för märke som har ett hästhuvud och ett framben? Alltså hästhuvudet är typ i profil och så håller den upp ett framben högt...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka