Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning Hur är dem i kvaliteen?
Svar
4
· Visningar
845
Senast: Havregryn
·
Utrustning Någon som skickat efter sadel från Danmark? Funkade det som ni ville? Något att tänka på?
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: utte
·
S
Utrustning Ja, hur stor skillnad blir det med och utan "keepers". En liten läderrem som sitter från översta änden på stängerna och till... 2
Svar
26
· Visningar
2 820
Senast: SusieQ
·
B
Utrustning Nu är jag nyfiken på vad som är normal bomvidd. På vissa märken står det ju bara norma, smal, vid etc. Jag vill veta vad detta är i tum...
Svar
4
· Visningar
13 798
Senast: pinky
·
Utrustning Lilla gullungen (brorsdottern, tillika mitt gudbarn) fyller snart ett år. Faster kör ju hårt med hästifieringen. Barnet tar sig bra, hon...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: cili
·
Utrustning På mässan så fanns det ju massa scapa schabrak, men alla hade den där fula 3'an... :p... 2
Svar
20
· Visningar
1 922
Senast: Chester
·
A
Utrustning Måste köpa ny sadel till vår c-ponny. Hur är thorowgood sadlarna som de säljer på H**ks? Är ju en del finesser på dem? Utbytbart järn...
Svar
2
· Visningar
1 023
Senast: Suuz
·
Utrustning Den med ribbat säte som säljs på några olika ställen, är det någon som vet hur vid, i grader, den kan tänkas vara? Mailade Pfiff, men...
Svar
5
· Visningar
693
Senast: Tussilago
·
A
Utrustning Vad menas med flat back ?
Svar
1
· Visningar
796
Senast: Nitronom
·
L
Utrustning ... när ni tittar på begagnade sadlar till salu via annonser? strl, ålder, senast omstoppad etc...? mata på!
Svar
4
· Visningar
757
Senast: Comfort
·
Utrustning Fick en Eurolite ridhjälm i present av sambon,provade den och han tyckte den ser liten ut.Har 59 på min gamla hjälm som är för stor.Den...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: Zolimita
·
I
Utrustning Har en fråga om sadlar. Jag har en D-ponny, som är av fullblods modellen. Han har fullblods manke, m.m Bilder på honom finns att se...
Svar
10
· Visningar
1 133
Senast: Isbiteen__
·
H
Utrustning Vilka har ni? Någon som ni upplevt som väldigt kassa/super bra?
Svar
18
· Visningar
1 718
Senast: Borst
·
S
Utrustning Jag ska sy ett fleece täcke och jag orkar nte leta igenom hela sy-tråden;) Jag har en fleecefilt som är 160 lång och typ 120 bred...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: mollymus2
·
Utrustning Jag ska beställa ett nytt täcke som jag kan använda när jag transporterar killen. Väljer mellan Amigo summer sheet och Amigo Jersey...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: Gallardo
·
Utrustning slänger in några bilder på kusen, så kanske vi tillsammans kan komma fram till om en wintec cair 500 skulle vara bra till henne...
Svar
6
· Visningar
901
Senast: Cilla
·
Q
Utrustning Någon här som testat dessa? Har Richmond mod med snörning, men tycker utan e snyggare. Q
Svar
12
· Visningar
1 600
Senast: Quinoa
·
P
Utrustning Jag ska köpa ett regntäcke till hästen och behöver hjälp. Krav: -Det ska vara vara halvhals -Väldigt tunnt men ändå inte helt...
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Inka-90
·
E
Utrustning ...kan ett bett väga? Det är ett sånthär ungefär. Väger det mer eller mindre än 500 gram? Ska skicka ett med posten i morgon och köparen...
Svar
2
· Visningar
771
Senast: Havregryn
·
Utrustning Vad ska "droppen" som vissa tredelade bett har vara bra för? Kort och koncist.
Svar
9
· Visningar
1 329
Senast: eyz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hiss eller diss - del 6
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur