Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning Ni som gör det, har provat...hur reagerade hästen? Om det inte gick bra i början- var det "svårt" att lära den att acceptera den?
Svar
12
· Visningar
1 031
Senast: becca16
·
Utrustning Hur ska de egentligen sitta? Blir förvirrad över alla möjliga sätt. Ska de sitta runt ett ben? Så den är fäst på samma sida som den... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 485
Senast: Lusidor
·
Utrustning Min häst är rastlös i boxen och skulle behöva någonting att sysselsätta sig med. Jag tycker det är slöseri med pengar att köpa en så...
Svar
12
· Visningar
1 135
Senast: Snowball
·
T
Utrustning Både jag och hästen håller på att bli tokiga!! Har bara varit skogsmulleryttare hela mitt liv så har bara tagit på mej ett par... 2
Svar
25
· Visningar
5 536
Senast: Frajda
·
Utrustning För en månad sen ungefär sålde jag ett täcke på Tradera. Täcket var ett knappt år gammalt. Det märket och modellen är en av mina STORA... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 346
Senast: bigganl
·
M
Utrustning Min travare är nu riden ordentligt i ca 3-4 månader och det börjar hända grejjer med musklerna *jippie* Dessvärre funkar inte sadlarna...
Svar
19
· Visningar
1 232
Senast: MalinArnells
·
Utrustning hallå jag undrar ni som har charles owen John Whitaker hjälm som har färgerna grå eller brun har någon bild på dessa? hittar inga...
Svar
4
· Visningar
1 272
Utrustning Nån här som har Amigo täcket med 600d istället för 1200d? Jag har amigo med 1200d och är kanonnöjd,och nu såg jag att de har kommit med...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: nyponros
·
M
Utrustning Vad rekommenderar/föredrar ni? Att rida på olika nosgrimmor eller att rida på samma? Att byta bett då och då eller rida på samma? Har...
Svar
5
· Visningar
831
Senast: schweppes
·
M
Utrustning Har sökt med ljus och lykta efter stövlar eller shortchaps och ridbyxor som passar mina ben. Inte ens ristövlar/shortchaps med...
Svar
18
· Visningar
5 227
Senast: månFare
·
Utrustning blir galen i mitt sökande efter sadel, den enda modellen som tycks passa är wintec, har provat en som finns i stallet pch den satt...
Svar
7
· Visningar
975
Senast: Scorpan
·
Utrustning Vill se bilder på bruna och beiga ridbyxor! Kan inte bestämma mig för vilken av färgerna jag ska köpa... 2
Svar
22
· Visningar
5 921
Senast: aprilia
·
E
Utrustning Är det någon som har Torsions originalpadd? Alltså inte den svensksydda TN utan den som är vojlockformad och finns i svart och blå på...
Svar
3
· Visningar
1 103
H
Utrustning Ska snart köpa hoppsadel och är helt inne i detta nu men vet inte riktigt vad jag vill ha. Tänkte att ni kanske vill lägga ut en bild... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
23 601
Utrustning Trött. I alla butiker jag har i stan så är det hårdvaluta på elastiska lindor. det finns fleece lindor i parti och minut, men det är ju... 2
Svar
36
· Visningar
2 923
S
Utrustning Måste tyvärr börja det eviga sökandet efter en ny sadel igen.. Denna gången kommer jag nog åka till sadelutprovare med många beg. sadlar... 2
Svar
21
· Visningar
3 181
Senast: SirWillgott
·
E
Utrustning Kollar på pad till bomlös sadel, och såg att man kunde köpa korta shims att 'bygga' med, vad är det för något? Är det sådana som ligger...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: Egonson
·
Utrustning Jag funderar på att skaffa mig ett bettlöst alternativ för att slippa använda bett på hästen hela tiden. har funderat ett tag men vet...
Svar
14
· Visningar
1 458
Senast: Jocelyn
·
J
Utrustning har fått hem ett varmblod som är extremt rak i ryggen. Hon har även en sluttande rygg, liten, platt manke. HAr provat wintc med...
Svar
10
· Visningar
1 101
Senast: Bison
·
J
Utrustning Hej! Jag skulle behöva lite hjälp... Är det någon som vet vad den här sadeln är för märke? Hon som har haft sadeln har sagt att det är...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: bigganl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka