Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning Jag ska kanske låna en Isabellfärgad häst till sommaren och behöver lite hjälp! JAg ska köpa nya grejor till henne(allt utom sadel och...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: shegall
·
I
Utrustning Vad använder du för nosgrimma och varför? Jag kommer nog aldrig mer rida med nosgrimma. Vill bara höra från andra varför ni använder det? 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 418
E
Utrustning Vad är detta för märke? Sitter på ett träns, köpt på Eurohorse-mässan för en massa år sedan och jag har ingen aning vad det är för...
Svar
7
· Visningar
879
Senast: Egonson
·
G
Utrustning Är det verkligen sant att GPA-hjälmarna är billigare i England? Lönar det sig att skicka efter en sån? (såklart provar man ju först i...
Svar
12
· Visningar
1 732
Senast: mollymus2
·
H
Utrustning Haft ett par nylonförstärkta stigläder i snart 2 år, lädret på den ena har rispat upp sig, men själva "kärnan" på stiglädret är inte...
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Elektron
·
Utrustning Efter era tips i förra tråden har jag nu testat både pelham och kimblewick, båda blev för skarpa. MEN jag testade att rida på...
Svar
3
· Visningar
1 176
Senast: lady_vip
·
Utrustning Det var en som hopptränade med mig förra veckan som hade en sadelpad som jag nu försöker kolla upp. Hon sa att den kom från Tyskland men... 2
Svar
32
· Visningar
5 689
H
Utrustning Ursh här vad jag beredd att beställa amigos regntäcke, men blää.. Hittar den bara i rött. Är d everkligen snyggt? Någon som lyckats få...
Svar
11
· Visningar
963
Senast: Inka-90
·
E
Utrustning Kollade på denna sadel och såg att det fanns insydda ilägg under... Är det någon som vet vad det är för ilägg? Vilket material? Är de...
Svar
3
· Visningar
879
  • Låst
Utrustning Jag tänkte fråga er som har mer erfarenhet hur ni klär era små! O då tänkte jag mig åldern 13 månader och uppåt! Finns det några... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
4 526
Utrustning Är det nån som har den sadeln, eller har sett den i verklighet, och kan berätta nåt om hur den är?? Genom priset så förstår man ju att... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 050
Senast: Camilla_H
·
B
Utrustning Hejsan. Jag ska beställa nya ridstövlar och skulle behöva lite hjälp. Jag är en shortchapstjej så jag har ingen koll på ridstövlar alls...
Svar
2
· Visningar
988
Senast: Buddahn
·
M
Utrustning Jag vet att det fanns en sån här tråd förut men den verkar vara borta :( Svara på hur ni uttalar dessa märken. Devoucoux Dyon... 2
Svar
21
· Visningar
3 094
Senast: SweetBriar
·
Z
Utrustning Ska köpa en ny hjälm snart. Och jag vill köpa en snygg hjälm som aldrig blir "omodern". Heller inget extremt som i jämförelse med...
Svar
6
· Visningar
994
Senast: zoowie
·
Utrustning Det jag har provat är det där kimblewick-bettet som kallas Flippanbettet, 3-delat med syntetkindkedja under hakan. Fungerar jättebra...
Svar
7
· Visningar
897
Senast: lady_vip
·
H
Utrustning wee hämtade dem från butiekn idag :) Jag är så sjukt nöjd, regäla och hel snygga :) Bild 2
Svar
37
· Visningar
2 368
Senast: Havregryn
·
Utrustning nu har jag blivit med transport :bump: lite bilder: ursäktar i förhand för lite stora bilder... väggarna är nya så dom ska målas i...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: tezzie82
·
Utrustning Sitter och ska beställa lite grejer till min foderhäst, problemet är när det endast finns Ponny eller Full att välja på. Jag ahr en...
Svar
3
· Visningar
1 005
Senast: Shark
·
M
Utrustning Jag får inte ihop ekvationen... alla bilar jag kollat på får dra som högst 1460 kg på B-kort, d.v.s, en transport på 1000 kg och en häst... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 400
Senast: lanna
·
Utrustning Någon som har det till sitt Christ-/Henra/Cheval-släp? Vet att christ har det som tillbehör i alla fall men henra och cheval har väl...
Svar
5
· Visningar
905
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka