Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Jag fick hem min spitter nya Jaguar igår:love: Var helt säker på att den skulle passa eftersom kompisen har en likadan modell. Men...
Svar
2
· Visningar
1 241
Senast: My Precious
·
Utrustning Min fjording har en VÄLDIGT bred/rak/platt rygg, så det är riktigt svårt att hitta en sadel som är nog vid. Nån som vet nån sadel som...
Svar
2
· Visningar
763
Senast: fjordtokan
·
D
Utrustning Någon som har eller vet mer om den? Min dam har tappar närmare 100kg och börjar närma sig att köpa sadel (har dock kvar att tappa än så...
Svar
10
· Visningar
1 355
W
Utrustning Vilken rekommenderar ni? Suck, köpte el ny Wellington hopp `(Wide) i somras men den ligger inte bra längre- glider bak. Konstigt nog...
Svar
6
· Visningar
1 075
Utrustning Kan ni inte lägga upp bilder på pannbanden till hästarna?
Svar
1
· Visningar
622
Senast: incognito
·
Utrustning Måste fråga er vad nu tycker.. det var så att jag mådde lite dåligt och tröstshoppade för ett tag sedan, köpte då inför come backen på...
Svar
7
· Visningar
1 132
Senast: Iaraphel
·
Utrustning Hittade lite på Youtube som jag tänkte att jag kunde bidraga med: http://www.youtube.com/watch?v=dekTOpZwU5g...
Svar
0
· Visningar
1 112
Senast: cactuspower
·
  • Låst
Utrustning Och det är nu svårt att hitta eller ens gå igenom den igen :) Fast självklart på ett mycket positivt sätt då Buke-folket är mycket... 35 36 37
Svar
734
· Visningar
101 304
Senast: Sparf
·
Utrustning Vet någon vilket märke det här är?
Svar
7
· Visningar
1 126
Senast: aysha
·
R
Utrustning ok dags att införskaffa en ny kavaj:/ min gamla är för vid och för kort i ärmarna. problemet är att jag är himla smal och har väääldigt...
Svar
8
· Visningar
804
Senast: boccia
·
Utrustning http://www.pixbox.se/pic_show_id18269077.html Vad tror ni? Blivande fodervärden fyller år nästa vecka och jag funderar på att köpa...
Svar
10
· Visningar
1 059
Senast: smasch
·
F
Utrustning Provade en gammal Siegfried på min lillskit häromdagen. Hon fick ett sadelläge:bump: vilket hon inte haft förut. Dock är den sadeln...
Svar
15
· Visningar
2 304
Senast: Fullblod
·
L
Utrustning Hejsan, det är så här att jag har en beg sadel som jag skall sälja. Men nu har jag sett ätt på nitarna så står det CTC eller något med... 2
Svar
34
· Visningar
2 157
Senast: lady_vip
·
Utrustning hej:D Jag funderar lite på detta täcket i 200g till pållen.:love: Är det ngn här på buke som har ngn erfarenhet av detta? Är det trångt...
Svar
13
· Visningar
1 323
Senast: Horse_power
·
Utrustning Nu undrar jag vilka täcken ni anser är nödvändiga att ha :) (vill inte höra att jag ska sluta klippa och strunta i täcken) Själv har jag... 2
Svar
28
· Visningar
2 223
Senast: Julle
·
Utrustning Jag ska köpa ny/ begagnad hästtransport. Jag vill gärna kunna köra 2 stora små hästar, totlavikt tillsammans 900 kg. Men just nu har... 2
Svar
24
· Visningar
2 405
Senast: Nate
·
Utrustning ni som har STC3 stigbyglarna från mountain horse, vad tycker ni om dom? Är dom bra/dåliga? :)
Svar
5
· Visningar
786
Senast: Nate
·
M
Utrustning Jag vet att det finns en tråd som heter "sy egna hästgrejjer" men där är det massa olika grejjor. Nu vill jag se egensydda SCHABRAK...
Svar
10
· Visningar
3 222
Senast: snuttis_linsan
·
T
Utrustning Har köpt en nyare transport pga att bromsen på ena sidan är trasig på min transport. Dessutom ville jag ha en med bommar bak, då min...
Svar
7
· Visningar
1 315
Senast: Vinja
·
T
Utrustning Hejsan. Har lite frågor. Detta är alltså lite förberedelse före man fått hem hästen som jag menar: Vilken (och hur många av...
Svar
4
· Visningar
1 032
Senast: ANIRROZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka