Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har äntligen fått ett par nya stövlar då i läder.. Och usch så obekväma dom är, eller ja inte när man står still men när man ska gå..:p...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: Mtv
·
Utrustning Jag har lite funderingar som ni kanske kan hjälpa mig med:). Jo, min mkt kortryggade arab har en bates caprilli dressyr 17,5 cair med...
Svar
6
· Visningar
1 388
Senast: Daimie
·
Utrustning Min lilla fröken har sånt skav och jag har provat alla möjliga täcken, men det blir bara värre:( Bogskydd gör inte det hela bättre...
Svar
10
· Visningar
1 836
Senast: Amk
·
B
  • Låst
Utrustning Lägg in massor av bilder på vad du har sytt till din häst eller någon annans:d Som::banana: Panband. Schabrak-Voilock (sorry om...
Svar
5
· Visningar
755
Utrustning Ja, ni ser ju rubriken... ;) Anledningen till att jag frågar är att jag frågar är för att jag precis hämtat en begagnad sadel som jag...
Svar
9
· Visningar
1 848
Senast: MoQ
·
E
Utrustning Vad tror ni kommer anses fult av dagens utrustning om 10-20 år? :banana:
Svar
6
· Visningar
804
Senast: pinky
·
K
Utrustning Jacsons damasker med ludd i hur är de i storlekarna? tänkte hur mkt de skiljer mellan cob och full? ena hästen är en liten häst som...
Svar
13
· Visningar
1 546
Senast: aprilia
·
Utrustning Ja, hur ska en hjälm egentligen sitta? Runt huvudet? Hakbandet, hur hårt ska det sitta?
Svar
7
· Visningar
3 405
Senast: Constance
·
Q
Utrustning Hej! Är det någon som har dom shortchapsen? Eller några andra då?:) Jag har storlek S och dom var ganska tajta och lite långa men...
Svar
7
· Visningar
1 701
Senast: Salinero
·
N
Utrustning Jag behöver hjälp med att hitta träns :D Vill ha ett svart träns med ganska bred achen eller engelsk nosgrimma, helst inåtvända spännen...
Svar
16
· Visningar
1 520
Senast: Nyrelski
·
Utrustning Om man syr om BoT, finns det någon risk att det slutar fungera då? :confused:
Svar
5
· Visningar
717
Senast: kolblakkur
·
Utrustning Hur är tränsen från German Line? Stora eller små?
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Septicemia
·
L
Utrustning Jag behöver tips på bra sadlar som passar en typisk shettisformad häst, kort rygg och rund helt enkelt. Jag har tidigare haft en...
Svar
5
· Visningar
956
Senast: Underbar
·
D
Utrustning Hur många täcken har ni? 2 3
Svar
50
· Visningar
3 459
Senast: Panamera
·
M
Utrustning ngn som vet hur "höga" storleken Large är i förhållande till Medium?? asså hur mkt längre än large än medium?
Svar
4
· Visningar
695
Senast: _Mimmii_
·
E
Utrustning Ja, som rubriken lyder, vad är detta fför bett? Vad används det till och vad har det för funktion/syfte? :)
Svar
2
· Visningar
933
Utrustning vilka skydd fungerar bäst när man vill linda men inte orkar? lindar när jag ska rida när det är hårt ute. ger pegasus airboots ett bra stöd?
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Filippa99
·
Utrustning hmm, nu vet jag inte hur många modeller det finns, men vad brukar de ligga i för prisklass? Jag har ett halvblodsto, unghäst, alá...
Svar
3
· Visningar
4 310
Senast: Blandrastik
·
Utrustning Hur lång dressyrgjord kan man tänkas behöva till en normalviktig arab? Han är 1,53 hög. Ska beställa en Pfiff bomlös och man får ju... 2
Svar
20
· Visningar
1 566
Senast: Chili
·
H
Utrustning För och nackdelar med Läderbett? //Malin 2 3
Svar
44
· Visningar
16 386