Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning ska köpa lite nya ridbyxor men har ingen aaning om vad jag ska ha för färger..så kom gärna med färgförslag! :D 2
Svar
27
· Visningar
2 260
Senast: Ickiz
·
S
Utrustning Någon som har erfarenhet av denna pad? Vet redan en som är nöjd men vill gärna ha fler åsikter!:d Är alltså en uppblåsbar skum/luft pad...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: fjordtokan
·
D
Utrustning Varför har man sadelpad.? vad gör den ..? =) Svara gärna :D
Svar
17
· Visningar
2 451
Senast: Bill
·
Utrustning Ni som rider med graman, när ni gör det, hur håller ni den? Och hur håller ni tygeln? Illustrera gärna en bild om ni inte har en! :idea: 2
Svar
33
· Visningar
13 185
Senast: Constance
·
Utrustning Har sett att de finns mkt trådar om bomlösa. Men de jag vill veta vad ni tycker om Trekker master till araber eller en ST dressyr? Eller...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: JeaNette__
·
Utrustning Vad vet ni om Globus förbygel "HL"? Är det bra läderkvalite i den? Är det någon som har bild på förbygeln?
Svar
1
· Visningar
897
Senast: Raceface
·
Utrustning Jag och en tjej hamna i diskussion om sadlar härom dagen. Om en sadel rmalar ner och inte lämnar så mycket luft mellan manken och...
Svar
17
· Visningar
1 212
Senast: Mysaan
·
Utrustning Hej! Jag har en fjordvalack på 9 år. Han är väldigt stark. Rider nu på tre delat träns bett men tycker ändå att jag får dra honom...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Hest_
·
A
Utrustning Jag bara undrar varför många av våra elitryttare inom hoppning rider på pelhambett eller andra superstarka bett, när ingen här eller i...
Svar
16
· Visningar
2 067
Senast: Centaur
·
M
Utrustning Jag har hört folk prata om att Aachengrimman, nosgrimman alltså. Ska vara obehaglig för hästar för att de trycker på nosryggen. Och att...
Svar
8
· Visningar
3 709
Senast: zazzarazz
·
C
Utrustning Jag har en stor och stark D-ponny som ofta är väldigt pigg och gärna drar iväg när man rider på ridbanan. Jag får ofta dra i honom ett...
Svar
7
· Visningar
829
Senast: Polly_Mulle
·
B
Utrustning finns tråd med att sy :angel: men det är ju så himla rörigt att man inte hittar något, det jag vill veta är hur man syr ett schabrak...
Svar
13
· Visningar
2 889
Senast: Totola
·
Utrustning Någon som har Jacsons teddyfodrade damasker? Det verkar som de vita i storlek L är slut överallt, så jag funderar på om damen kan ha...
Svar
13
· Visningar
1 272
Senast: saandraaa
·
N
Utrustning Är shoppingsugen och behöver lite inspiration:angel: Har ett par presentkort att bränna och vill tröstshoppa lite prylar till min... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 871
Senast: zavannah
·
H
Utrustning "Man kommer inte längre i den här frågan mer än till munhuggeri, man kan kort konstatera att det finns nöjda kunder och sådana som icke... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 388
Senast: lanna
·
Utrustning är det någon som har det? hur är passformen och är det vatten tätt? de har ju 20% på täckena men vet inte om jag vågar köpa det, tips...
Svar
10
· Visningar
1 176
Senast: Shenzi
·
Utrustning Min gamla Kylinges matta på rampen är sliten och behöver bytas ut. Är det någon som har förslag på bra mattor? Viktigt är förstås...
Svar
9
· Visningar
1 439
Senast: Wembley
·
S
Utrustning hej jag har en fundering vilket mått har ett täcke som är i str 105? någon som har koll på de? jag ska göra en skiss på ett täcka och...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: snell_hest
·
Utrustning Hur går du helst till väga när det är dags att köpa ny sadel? Föredrar du att leta sadel själv på annonser eller vill du hellre köpa...
Svar
12
· Visningar
1 010
Senast: Mitrolle
·
C
Utrustning Gah, ja håller på att bli tokig, borstarna känns bara dammiga leriga äckliga! nu i detta väder.. Hur gör ni? tvättar ni dom efter...
Svar
14
· Visningar
1 111
Senast: susanne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka