Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Ramlade över ett av de ridläger jag var på som barn. De bifogar även en packlista. Där bland annat ryktsaker står på listan. Det är...
Svar
8
· Visningar
1 381
C
Utrustning Hur ofta tvättar ni vinter- eller regntäcken? Vilket är bästa medlet att impregnera med?
Svar
5
· Visningar
1 215
Senast: Freazer
·
Utrustning Någon som vet om det finns lösa fårskinn (alltså bara själva fårskinnet) till en Mattes-dressyrgjord att köpa någonstans? :)
Svar
2
· Visningar
500
Utrustning Jag skulle vilja ha tips på lås till släpet. Det kommer stå vid stallet och jag kommer inte försäkra det (äldre släp) men jag vill gärna...
Svar
7
· Visningar
1 089
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Någon som gjort egna ridleggings eller ridtajts? Vilken silikon har ni använt osv? :)
Svar
3
· Visningar
958
Senast: mooi
·
Utrustning Jag har nu kommit fram till att jag gillar min kavaj men vill ha en till. Jag vill ha en ljusgrå att ha i dressyren. Finns det nån sådan...
Svar
10
· Visningar
919
Utrustning Jag har sett flera som skriver att de inte vill ha aluminiumgolv eftersom man inte kan se när det blir dåligt. Är det nån som faktiskt...
Svar
13
· Visningar
3 524
Utrustning Jag har letat lite efter hink med flat baksida, av lite mindre storlek... Någon som vet om det finns typ 8-10-liters såna här? (mina...
Svar
15
· Visningar
1 182
Senast: ameo
·
Utrustning Jahopp, det är lätt att vara efterklok.. lånade ut släpet till en nära vän.. allt frid och fröjd. Tills jag lastar i min häst två dagar...
Svar
6
· Visningar
5 065
Senast: zoomzom
·
Utrustning Vad tusan har ni för westernsadlar till era överbyggda hästar? Vi har en quarterhäst som är överbyggd bak och alla sadlar åker fram...
Svar
0
· Visningar
422
Senast: Seabaz
·
Utrustning Har någon tips på snygga, hållbara dressyrbenskydd? Vita eller svarta, men helst vita:p
Svar
5
· Visningar
709
Senast: Mimmimamma
·
Utrustning Någon som provat? Var framförallt nyfiken på detta att den mäter symmetri i traven? Någon som har några synpunkter på produkten?
Svar
1
· Visningar
386
Senast: Sockerbit
·
Utrustning Jag kommer inte hinna få tag i glansen jag brukar använda till vår utställning på torsdag och jag är i behov av en riktigt bra som får...
Svar
10
· Visningar
2 560
Senast: Unafraid
·
Utrustning Har nu gått igenom flertalet dyra märken som inte vill hålla. Börjar fundera på om jag fått måndagsexemplar allihop eller om de helt...
Svar
13
· Visningar
2 328
Senast: Ridinglady
·
Utrustning Någon här som har mycket erfarenhet av bomlösa sadlar? Funderar på att köpa en till min unghäst (Western modell) då jag är rädd att om...
Svar
14
· Visningar
2 233
Senast: BitCoin
·
Utrustning Har ingen erfarenhet av ett longeringssystem och skulle vilja veta om det finns någon där ute som har bra/dåliga erfarenheter av det.
Svar
11
· Visningar
3 731
Utrustning Letar nu ny/begagnad transport efter att vi sålt vår 1.5 hästars. Söker 2 hästars Ljus med öpnningsbara fönster och även gärna...
Svar
7
· Visningar
1 421
Senast: Chili
·
Utrustning Har funderat. Det finns ju diskussioner om huruvida benskydd lika gärna kan hjälpa som stjälpa. Att det blir för varmt helt enkelt. Nu...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Utrustning Rider oftast min häst på vanligt 3-delat bett och det funkar bra.Vid vissa tillfällen, t.ex uteritt med andra hästar och träningar kan...
Svar
4
· Visningar
803
Senast: Diabetikern
·
Utrustning Hur lägger ni upp stigbyglarna som har enkelstigläder? (Webbers) De går ju att lägga över sadeln men jag har en väldigt dyr...
Svar
8
· Visningar
2 609
Senast: Amanda_F
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp