Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Köpte det där marinblåa fleecetäcket med röda gjordar från Event och blev milt sagt besviken.:crazy: Det var visserligen billigt men...
Svar
19
· Visningar
1 157
Senast: Centaur
·
B
Utrustning även om den är förbjuden är den bra... vad tkr ni om den?
Svar
16
· Visningar
1 410
Senast: midnight surprise
·
Utrustning det är så att min häst blir VÄLDIGT het när vi rider ute i skogen ibland. därför undrar jag om jag kan prova ett skarpare bett på honom...
Svar
17
· Visningar
1 417
Senast: Sandan
·
L
Utrustning vet att många gjort såna här trådar så hoppas att ni sadelkunnikga inte tröttnat på att ge tips för jag behöver lite hjälp. [/IMG]...
Svar
19
· Visningar
1 305
Senast: LoveMyHorse
·
Utrustning Har lånat hem en sadel som jag ska testa på pållen, det är en allround mot dressyr, affären där jag testar hade ingen renodlad...
Svar
19
· Visningar
2 209
·
S
Utrustning Sitter här med ett äldre Sprenger KK bett (tredelat i Aurigan) som bara legat i en låda i över 1 år, ochsom hittades idag. Men... 2
Svar
25
· Visningar
4 440
Senast: super
·
Utrustning Jag har en Equipe Synergy i rödbrunt men hittar inga stigläder som kan matcha! De jag har nu är bruna och skär sig som s*tan.. Tips? :bow:
Svar
7
· Visningar
810
·
Utrustning det är en i stallet som har ett bett med rostfläckar på... är det verkligen vettit att använda ett sånt? visst hon använder det inte...
Svar
7
· Visningar
1 003
Senast: PrittePuff
·
M
Utrustning Har precis köpt nytt släp, och enligt säljaren finns numer en försäkring som täcker även invändiga skador som hästen gjort! (alltså inte... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 110
Senast: Elektron
·
I
Utrustning min bomlösa ligger an mot manken, har ändå en tjock pad under, ngt tips om hur jag ska göra? kan man ha en westernpad uder padden en sån...
Svar
4
· Visningar
742
Utrustning ni vet den där flashiga transporten som hårlanserade till GBGHs förra året, vad blev det av den? har inte sett en enda ute o företaget...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Ickiz
·
Utrustning Går det att mäta/uppskatta bomvidden på en sadel från en bild tagit rakt framifrån eller är det dömd att misslyckas? :p Lite nyfiken... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
13 920
M
Utrustning jag måste ha svar! jag ska köpa en sadel antingen en sådan här modell... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 429
Senast: kladdkakor
·
Utrustning Hahaha... vet ni vad jag just insåg. Det finns inte ETT ENDA "vanligt jäkla svart träns" på Hööks hemsida. :rofl: Det är antingen... 2
Svar
27
· Visningar
2 656
Senast: Seabaz
·
Utrustning Hej ska köpa en häst som har nyss haft kotleds infllammation och hade velat ha lite tips och ideer om olika benskydd, Hästen ska...
Svar
4
· Visningar
831
Senast: yrbin
·
C
Utrustning Ska ta en D-ponny på foder, han har en sadel med sig. En hoppsadel. Jag vill gärna ha en dressyr sadel, då jag trivs bra i dom. Och...
Svar
15
· Visningar
1 188
Senast: CrazyGirl
·
Utrustning Ja, är det någon som kan ge tipps på sadlar som är som Prestige? Har varit iväg med ponnyn på sadelprovning och Prestige mod. ponny... 2
Svar
21
· Visningar
2 620
Senast: Elektron
·
M
Utrustning Hej! Jag behöver ett par tyglar som inte ger skav på hästens hals. Skulle också behöva ett par som inte man tappar lätt, eftersom att...
Svar
13
· Visningar
1 762
Senast: super
·
Utrustning Någon som har en brun Bates-sadel och vill hjälpa mig lite med vilken annan brun den matchar med? Det blir ev. en brun Bates för min del...
Svar
9
· Visningar
1 628
Senast: panaccea
·
Utrustning Ska köpa nytt träns till pållen. Vad tycker ni om detta?? Kommentera!!:D (kolla på GM Amadeus längre ner på sidan)...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur