Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Har en arab med sadelgjordsläge långt fram och mycket trångt vid armbågen. Hennes armbåge slår alltså i sadelgjordar som inte är...
Svar
12
· Visningar
3 359
Senast: Aifos
·
Utrustning Någon som har provat skoavtrampningsskydd man skruvar på i bakre broddhålen och kan recensera? Jag har en häst som är THE Champion of...
2
Svar
23
· Visningar
1 994
Senast: Buzzter
·
Utrustning Dottern önskar i födelsedagspresent nya tävlingsbyxor. Kraven är relativt hög eller normal midja ( inte låg alltså) , siliconskodda...
Svar
11
· Visningar
1 636
Senast: Unafraid
·
Utrustning Hej, Vet att det finns en miljard sånahär trådar, har läst de flesta gamla men är fortfarande lite villrådig. Har kontakt med en...
Svar
6
· Visningar
2 347
Utrustning Behöver ett nytt flugtäcke till min häst och skulle vilja ha lite tips om modeller att testa. Han har för närvarande ett Amigo bug rug...
Svar
6
· Visningar
1 352
Senast: Elektron
·
Utrustning Jag har ingen broddmatta i min transport, min nya häst blir lätt otålig och står och skrapar innan urlastning/efter ilastning och...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: lytesout95
·
Utrustning Som kan berätta vad det är för undersida på dem?
Svar
0
· Visningar
343
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Någon som testat broddsystemet click and ride? Funkar det och är det smidigt även om hästen gått i lera?
Svar
1
· Visningar
901
Senast: TinyWiny
·
Utrustning någon som har tips på märken som har helt oskodda ridbyxor? Tycker alla har silikon i sätet eller vid knäna...
Svar
9
· Visningar
1 125
Senast: eve91
·
Utrustning Hur beter man sig för att kunna rida trots massa mygg? Vad använder ni? Hade planerat en mysig ridtur nu här på kvällen, varav några...
2
Svar
21
· Visningar
3 033
Senast: Piraja
·
Utrustning Tänkte köpa ett rid- eller ländtäcke till medryttarhästen. Han har nyligen flyttat till stall utan ridhus så nu kommer det bli mer...
Svar
2
· Visningar
644
Senast: lady_vip
·
Utrustning Mitt förråd av tyglar har tagit slut och jag behöver en viss typ av tygel för att slippa än mer ont i händerna. De jag har är märkeslösa...
2
Svar
34
· Visningar
3 320
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Undrar om det finns någon här med efarenhet av bett. Vill nämligen testa ett nytt bett till min häst, då jag inte tycker att hon...
2
Svar
23
· Visningar
3 567
Senast: mackan
·
Utrustning Är det nån här som lite enkelt och pedagogiskt kan förklara hur så kallade teknikskydd fungerar? Då tänker jag på den vanligaste...
Svar
8
· Visningar
1 289
Senast: aramis
·
Utrustning Efter ett mycket långt uppehåll från hoppningen vill jag börja om och hoppa lite småhinder. Jag hoppade i dressyrsadeln häromdagen och...
Svar
17
· Visningar
1 731
Senast: Sar
·
Utrustning Hej har ett litet dilemma.. jag har en dressyrsadel till min ena ponny, sadeln är 16,5 tum och hittar knappt några dressyrschabrak i...
Svar
15
· Visningar
1 897
Senast: Elendil
·
Utrustning Hur svårt är det alternativt vad kostar det?
Svar
2
· Visningar
706
Utrustning Jag ska köpa en hoppsadel, funderar nu på en jeffries elite. Skulle vilja höra era erfarenheter. Bra stöd? Kan den passa en lätt sväng...
Svar
1
· Visningar
1 789
Senast: Aleel
·
Utrustning Funkar något koppjärn som säljs på hööks till bates sadel? Fick nämligen höra det, är det någon som vet?
Svar
4
· Visningar
1 472
Senast: Fannyekstal
·
Utrustning Hej! Jag ska köpa ett nytt träns till min häst och ska köpa ett på hö*ks har jag tänkt. Jag är på jakt efter ett Aachenträns eller ett...
Svar
3
· Visningar
827

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp