Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Min ponny har växt ur sina täcken, det fattas ca 10-15 cm på rumpan på flera av dem. Tänkte kolla efter ffa nytt regntäcke på mässan men...
Svar
18
· Visningar
3 072
Senast: Harbor
·
Utrustning Hejsan, skulle vilja skaffa ett nytt, kanske lätt stoppat regntäcke för lilla WM ponnyn. Hon är liten men kort och bastant hals och bog...
Svar
0
· Visningar
476
Senast: Harbor
·
Utrustning Hej! Ny här på forumet! Har en islandshästvalack på 16 år, som jag haft i lite över 4 månader. Vi har problem med bett och att hitta...
Svar
11
· Visningar
5 562
Utrustning Täckes-säsongen kan man nog påstå har börjat på allvar nu med tanke på det väder vi haft senaste tiden och som bekant är det ingen... 2
Svar
33
· Visningar
16 888
Senast: Mimmimamma
·
Utrustning Letar täcken till b-ponnyn och det är verkligen inte helt enkelt. Han har 105 i täcken, och så små finns ju ofta inte alls, och om det...
Svar
19
· Visningar
1 253
Senast: Pudlan
·
Utrustning Efter att ha slitit på samma rid-/stalljacka i många, många år inser jag att den kommer att behöva bytas ut inom kort. Jag har tittat... 2
Svar
33
· Visningar
5 706
Senast: Mimmimamma
·
Utrustning *suck* Då är vi tillbaka i sadelträsket igen. Jag får acceptera att vår nuvarande sadel kanske inte är den bästa lösningen för oss och... 2
Svar
23
· Visningar
3 059
Senast: caballus
·
Utrustning Rider ni med väst, och när? Ni "yngre", när slutade ni rida utan väst? Varför? Varför rider ni utan/med? Vet att det finns 1 000 trådar... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 597
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Ok, skitlöjlig tråd, jag vet. Men jag behöver bolla lite. Jag och mitt sto (profilbilden :love:) firar snart tio år tillsammans. Det är...
Svar
5
· Visningar
578
Senast: Habina
·
Utrustning Hittade ingen ny tråd för detta året, så skapade en :) Någon som besökt gekås nu under julhelgen? Eller tidigare i höstas? Berätta om... 2
Svar
32
· Visningar
9 374
Senast: Equilina
·
Utrustning När ska man egentligen ge upp och bara köpa ett nytt släp istället? Hur mycket tid och pengar är egentligen rimligt att lägga ut på ett... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 151
Senast: Buck
·
N
Utrustning Var inne på Calevo.com på jakt efter ett nytt träns och blev lite fundersam när det stod att man kunde få vissa modeller med engelsk... 2
Svar
34
· Visningar
3 217
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Nu har jag sett rätt många i WC hoppning ha dubbla nosgrimmor. Varför? Vad har det för effekt?
Svar
4
· Visningar
794
Senast: Equilina
·
Utrustning Behöver köpa nya stigläder och vill ha tips på bästa webbers ( enkla stigläder m t-spänne nedtill) . Vill ha så smidiga som möjligt i...
Svar
4
· Visningar
432
Senast: Daisy
·
Utrustning Efter att ha frusit som en nakenhund i stallet idag insåg jag att jag verkligen måste ha något mer/bättre på underkroppen, särskilt som... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 209
·
Utrustning Hej Ska byta transport och såg ett par sirius transporter hos en åf. Grymt snygga Verkar vara ett gansla nytt märke i Sverige o tänkte...
Svar
0
· Visningar
2 031
Senast: Akilles
·
Utrustning Såg att Börjes har ett i sin nya katalog har ett för 349 kr är det någon som köpt ett, kollar lite runt på nätet och vill i första hand...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: zingoo
·
Utrustning Hästen trampar av sig framskorna titt som tätt, är bättre sen vi dumpade bakskorna och satte på nb skor fram men den är långt ifrån 8v...
Svar
0
· Visningar
405
·
Utrustning Hej! Är edt någon här som har tips på liite billigare hästtäcken!? Jag letar regntäcke, och tänkte lägga de lite dyrare pengarna på... 2
Svar
23
· Visningar
8 181
Utrustning Varför väljer man att sko med helfalsad sko på vanlig ridhäst och vad får man för skillnad mot att sko med vanlig "klassisk" sko? 2
Svar
35
· Visningar
2 956
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka