Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Var köper man dessa?? Skitsnygga ju!!! Tips tack!
Svar
8
· Visningar
867
Senast: Fidelity
·
C
Utrustning Nån som vet var jag kan hitta det? Tränset bör vara typ havannafärgat så att det matchar sadeln. Bör ligga på max 700-800 kr. Gärna... 2
Svar
24
· Visningar
1 879
Senast: Magic_Mac
·
M
Utrustning Har ett problem med "min" häst på 6 år från tyskland! Han "äter" upp sig går med huvudet mellan frambenen och tror att han är jätte...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: PowerFairy
·
F
Utrustning knallrosa, neonorange(knallorange), limegrönt, lysande gult.. benlinor schabrak och täcken i dessa färger vart finns dom? tycker...
Svar
1
· Visningar
578
Senast: nikkan
·
R
Utrustning Någonstans, någongång såg jag en pall att använda i stallet och till att sitta upp i från . Den hade ett handtag så att du kunde flytta...
Svar
12
· Visningar
2 798
Senast: Cronis
·
Utrustning Ngn som vet var jag hittar bruna vintertäcken till salu? Gärna tips på "hästaffärer" på internet!
Svar
10
· Visningar
1 205
Senast: cactuspower
·
N
Utrustning ...nån som vet nåt om den? Pris, kvalité, tjocklek på inläggen....den ser ju ut precis som Torsions Equalizer men är tydligen mycket...
Svar
6
· Visningar
1 273
Senast: palle
·
C
Utrustning Hej! Vad tycker ni om Knights allroundsadel? Bra eller dålig sadel. 500 kr för en ny, bra eller dåligt pris? :p
Svar
1
· Visningar
854
Senast: coolcase
·
Utrustning Är det en bra "mellanpris" sadel. Är det något att lägga pengarna på? Vilken typ av ryggar passar den på?
Svar
14
· Visningar
3 844
V
Utrustning En liten observation från min sida: Då och då ser man hästar med träns, vars käkrem är så lös att den flackar när de rör sig (alltså... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 660
J
  • Låst
Utrustning Någon som vet vart det finns något fodrat ridtäcke med helhals? Måste vara vattentätt. ;) Gärna ett lite varmare än det som finns på... 2
Svar
21
· Visningar
2 349
Senast: _Runaway_
·
E
Utrustning Någon som vet om de finns i brun? Det står ju på den här sidan att det finns iofs...
Svar
1
· Visningar
575
Senast: Egonson
·
J
Utrustning Hämtade idag ut min thorowgood sadel med ställbara bossor.. Köpte den begagnad. Och förra ägaren till sadeln har aldrig provat att...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: pinky
·
Utrustning Jag vill få tag i ett Amigo Plus Turnout till min pålle. Men jag hittar inga återförsäljare. Är denna modell för gammal då? Eller är det...
Svar
6
· Visningar
815
Senast: Constance
·
H
Utrustning jag döööör vilken snygg färg Pfiff Amaretto finns i Cognac. då är frågan. vad för rygg ska hästen ha för att sadeln ska passa... 2
Svar
22
· Visningar
7 743
Senast: Havregryn
·
Utrustning Finns det med fishsystem mellan XW-XXW eller är det bara jag som missuppfattat det hela? Någon som känner till en bra sida där man kan... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 950
Utrustning Är dålig på detta med gummibett och känner att jag skulle vilja ha lite mer klarlagt, har inte hittat svaret genom att söka. Vissa...
Svar
3
· Visningar
757
Senast: CarEr
·
Utrustning letar sadel.. för fullt... en på min sambos jobb skulle sälja en henri de rivel,skulle få ta hem och prova nästa vecka.. MEN,kan den...
Svar
2
· Visningar
783
Senast: panaccea
·
Utrustning Har hittat lite trådar angående det. Min fråga är nu: Måste man slitsa för att sätta dit haken? Finns det inget annat sätt? Meningen...
Svar
7
· Visningar
2 299
Senast: MittNyaJag
·
M
Utrustning Vad för nytta gör egentligen en kapson? Under alla åren jag har hållt på med hästar har jag longerat i vanligt bett med en delta eller...
Svar
7
· Visningar
1 247
Senast: Blandrastik
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka