Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

S
Utrustning Hej. Är det någon som kan hjälpa mig var man kan hitta Cavallo Piaff plus (det skall vara dragkjedja fram) på nätet att köpa. Har letat...
Svar
2
· Visningar
840
Senast: Centaur
·
Utrustning ...bett? Någon som vet vart man kan köpa det? Har tittat överallt och hittar det inte? Hittar bara syntet men det vill jag inte ha. Det... 2 3
Svar
59
· Visningar
4 297
Senast: flashlight
·
C
Utrustning tänker äntligen köpa mig en "riktig" ridkavaj (för tävling i dressyr) och vill ha en kavaj som verkligen sitter bra och är snygg. vilka...
Svar
17
· Visningar
3 995
Senast: Han_naH
·
M
Utrustning Vad har ni för storlekar på era sadlar? Rider en C-ponny som jag nu har 17" sadel på. Jag själv är 162 cm lång och tror att jag kan... 2
Svar
28
· Visningar
2 334
Senast: mumrikan
·
Utrustning vill veta allt om dessa märken .... 1: jason 2: gg 3: knights vad man kan köpa dom och hur danna deras kvallite är ... lägg...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: GloriaOrion
·
J
Utrustning Ja, det visade sig att stoet jag ska bli medryttare på har en bomlös sadel, jag kan ju säga att jag blev en aning förvånad, hade aldrig...
Svar
7
· Visningar
791
Senast: skuggi
·
Utrustning kan ni inte lägga upp bilder på era sadlar liknande de bilder på Pfiffs och Börjes bomlösa sadlar som vi lade upp i en annan tråd...
Svar
9
· Visningar
1 321
Senast: vanimelde
·
C
Utrustning någon som beställt drifrån nyligt? har både mailat om en fråga samt förökt ringa men numret som finns angivet på sidan funkar ej! verkar...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: missw
·
Utrustning Vad är den stora skillnaden? Greenlinen är ju väldigt mycket dyrare än Eliten, vad är det som skiljer? Jag har tidigare haft en...
Svar
5
· Visningar
4 366
Senast: Mys
·
B
Utrustning Har en inprovad sadel. Men den vippar bak ändå. Provaren förklarade att när hästen jobbar rätt med ryggen så lyfter han sadeln mitt på...
Svar
6
· Visningar
1 120
Senast: bussig
·
Utrustning Vad tycker ni om det?? Såna som tex Frank Baines har. Är det nåt att ha? :p 2
Svar
22
· Visningar
1 527
V
Utrustning Går det ihop? Jaja, det här kanske är århundradets dummaste fråga, men jag har funderat lite över det på senaste (och nej, jag har ingen...
Svar
12
· Visningar
2 102
Utrustning funderar på att byta sadel. hästen är en något fet överbyggd islänning med kort svängd rygg och taskigt sadelgjordsläge. bomvidd över...
Svar
8
· Visningar
1 267
Senast: skuggi
·
S
Utrustning Min islandshäst blir redan jättesvettig vid arbete så nu är det dax att klippa. Dock så har jag ingen aning om vilket skär jag skall...
Svar
1
· Visningar
704
A
Utrustning Har percis fått fatt på en sadel, har sökt urlänge,men inte hittat ngn som legat trevlig på hästen. Svarade på annons på blocket idag...
Svar
9
· Visningar
1 775
Senast: MikaTela
·
Z
Utrustning Är ute i sadeldjungeln och letar efter en helst ändringsbar sadel till min häst. Han är i nuläget relativt omusklad över ryggen och med...
Svar
3
· Visningar
955
R
Utrustning Äsch, jag har ställt denna fråga förut men hittar inte tråden. Frågan är hur man mäter tum på sadeln. Fick till svar: från längst bak på...
Svar
4
· Visningar
1 522
Senast: Royals Agneta
·
B
Utrustning Vad kostar en ny Albion Style dressyrsadel? Tacksam för svar :)
Svar
3
· Visningar
718
Senast: bajon
·
Utrustning har en gammal mankmall liggandes , tyvärr har jag glömt vad siffrorna betyder. drog ut mallen på nätet. den ser ut som en ledad...
Svar
2
· Visningar
871
F
Utrustning hej! En lite fråga bara... Hur ser man på en sadel att de har kilbossor? Vissa menar att det är kilbossor när det finns en söm...
Svar
2
· Visningar
548
Senast: Fluff3
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka