Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Blir så trött på equality line som inte lägger in några bilder på utrustningen :mad: Dessutom har sidan blivit mer börjeslik nu också...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Hej! Är det någon som kan ge tips på vart man kan köpa röda täcken, både vinter, höst och fleecetäcken. De får inte kosta en...
Svar
14
· Visningar
1 467
Senast: ann80
·
Utrustning Någon som kan ge tips på vilka hoppsadlar som har stora knä och vadklossar? 2
Svar
24
· Visningar
2 459
Senast: yelly
·
Utrustning Hjälp mig att hitta en svart remontnosgrimma med mässingspännen! Har beställt en Jacson, men skickade tillbaka den genast, ful och...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: feel
·
Utrustning Hur gör man? Min tränare säger "ring återförsäljaren och fråga vilken sadelutprovare man ska ta ut, passa inte in den själv" och på...
Svar
17
· Visningar
1 400
Senast: joneya
·
S
Utrustning Ska köpa Eskadronskydd att ha och träna i, men jag kan inte välja färg... Hästen är svartbrun (på vintern svart och sommaren blir hon...
Svar
9
· Visningar
776
Senast: The_grinch
·
S
Utrustning ..M* Horse har underbara kataloger...men det är tydligen allt, finns det någon affär i Stockholmstrakten som verkligen har det som...
Svar
4
· Visningar
656
Senast: Signorina
·
Utrustning Är de lika i storleken tycker ni? Jag har alltid hört att horseware's täcken är stora i storlekarna, men 125 i amigo sitter lite tight...
Svar
4
· Visningar
855
Senast: kryptisk
·
Utrustning Min ena häst gillar inte dem bomlösa dressyrsadeln, och det klargör hon varje gång vi tränar. Nu inser jag att det inte kommer gå över...
Svar
6
· Visningar
1 294
Senast: lady_vip
·
Utrustning Vilken är den bästa o mest prisvärda av dessa två? Berätta om era erfarenheter :)
Svar
1
· Visningar
683
Senast: JenniferBatten
·
Utrustning Är det någon som vet vad jag menar :p En liten konstruktion som man enkelt och fort kan använda för att rulla upp benlindorna. Var med... 2
Svar
33
· Visningar
4 307
Senast: Marika
·
Utrustning Var absolut tvungen att köpa regntäcke till lillhästen. Och vad hittar man i butiken om inte ett Pessoa regntäcke för bara 750kr :love...
Svar
5
· Visningar
951
Senast: r_freddy
·
Utrustning Någon som har en? Negativt/positivt med denna sadel? Skön att rida i? Kvalité? Tacksam för svar. 2
Svar
29
· Visningar
4 788
Senast: bigganl
·
Utrustning Har hittat Pessoa utrustningen på ridsportshopen, men där står inga priser utsatta. Någon som vet en sida med priser och som har det...
Svar
10
· Visningar
965
Senast: nexxa
·
D
Utrustning Jag läste någonstans att man ska variera mellan ett par olika bett ofta. Någon som vet varför? Har ridit med samma bett i alla år på...
Svar
5
· Visningar
844
Senast: ljusslinga
·
Utrustning Jag är i funderingar över ett nytt hopp-bett. Rider dressyren på ett vanligt tjockt tränsbett, men behöver lite mer i hoppningen. Har...
Svar
8
· Visningar
1 980
Senast: majola
·
Utrustning Nån som vet hur mycket hjälper det om man täcker över släpet med pressening? //Hanna
Svar
3
· Visningar
4 305
Senast: lillsyrran
·
Utrustning Tror ni att en wintec-sadel (allround cair) skulle kunna passa på min häst? Vet att det inte går att säga utifrån bilder men ni kanske...
Svar
5
· Visningar
693
Senast: unki
·
Utrustning Känns som att man snart ger upp, har en häst som är rätt svängd i ryggen och rätt normal över ryggen, dvs inte jättebred och inte...
Svar
10
· Visningar
1 432
Senast: clint Eastwood
·
H
Utrustning Igår red jag min kompis arabsto ut i skogen och när jag väl hade satt mig i sadeln, sadelgjorden var såpass hårt spänd så den var alltså...
Svar
12
· Visningar
1 395
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka