Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Jag har funderingar på att köpa boots till mitt fullblod och har nog fallit för Easy boots. Ni med erfarenhet från dessa, tycker ni att...
Svar
14
· Visningar
1 394
Senast: hopp_o_galopp
·
F
Utrustning hej! Tänkte bara höra om det finns någon som har en montar dressyrsadel? Klämt och känt på den liksom? Finns på...
Svar
7
· Visningar
2 387
Senast: fjordinghanna
·
Utrustning Vart kan man köpa det på nätet? Letar efter regntäcke främst, har haft ett svart Thermo Master, men efter en tuff dag i hagen var det...
Svar
14
· Visningar
1 202
Senast: Görel
·
C
Utrustning Ja, var PÅ NÄTET kan jag hitta det? Schabrak, lindor, benskydd osv osv... Min älskling é såå fin i den färgen, tyvärr är det svårt att...
Svar
9
· Visningar
850
Senast: Coffeaclub
·
Utrustning Är det nån som har den? Och vet om den är bra? Har ridit med en vanlig Grandeur och den var helt ok!! Funderar på att införskaffa en...
Svar
13
· Visningar
1 259
Senast: Ingrid och Lukas
·
Utrustning vart hittar man sånna? har sett dom på körhästar som är rädda för vagnskrammel. Min häst är lite töntig för ljud så det vore bra om...
Svar
5
· Visningar
820
Senast: Filippa99
·
S
Utrustning Är det möjligt att hästen kan få tryckskador av Veredus skydd? :crazy: När jag borstade min häst igår upptäckte jag att han hade små...
Svar
8
· Visningar
1 364
Senast: palle
·
Utrustning Plocka fram era bästa bästa tips. jag vill ha följande: Ett TUNT vinterstall täcke, som sitter bra på hästen, och som helst har ett...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: supergladis
·
B
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor. De ska vara helskodda gärna i bomullsaktigt material och inte allt för dyra. Har ni några tips...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Doneloge
·
Utrustning Sålde min Prestige golden star för några veckor sen. Ska nu köpa en ny sadel, jag ska åka och kolla på en likadan som jag hade fast i...
Svar
5
· Visningar
710
Senast: Magic_Mac
·
B
Utrustning Jag har nu en bomlös Sadel till min häst (den ligger super på honom) men skulle vilja köpa en Dressyrsadel till honom. Kommer få lite...
Svar
1
· Visningar
631
Senast: Michellan95
·
P
Utrustning ....hittade detta på deras hemsida o kom på att jag behöver ju lite nya täcken :angel: :D Nån som vet nån affär (helst internet) som...
Svar
14
· Visningar
1 284
Senast: Ingrid och Lukas
·
V
Utrustning Behöver ett nytt regntäcke till unghästen, han tar sönder precis allt ( med lite hjälp från kompisar)... Vilket är det slitstarkaste...
Svar
14
· Visningar
1 667
Senast: annele
·
Utrustning ..när medel(dags)temperaturen ligger runt 10-15 grader (sthlm-området):confused: Mitt ganska känsliga sto (med sommartunn päls) har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 203
Senast: Manji
·
M
Utrustning Hejsan. Jag har en häst som är sne (pga. en skada som bildat ett ärr i bogen vilket inte påverkar honom) i bogen, så vänster sida på...
Svar
4
· Visningar
652
Utrustning Jag behöver täcken med ca 200 grams fyllning, med halvhals. Vart hittar jag billiga såna? Jag vet att horseware har, men dessa behöver...
Svar
6
· Visningar
840
Senast: mackan
·
D
Utrustning Hurudana bett använder ni på era "skenande" (;) ) ponnyer? har någon av er testat en fullcheek? :confused: :confused: fungerar det...
Svar
4
· Visningar
727
Senast: Egonson
·
D
Utrustning Måste bara skriva att jag tror jag hittat den perfekta sadeln till mig (om den passar hästen så) Var på islandstävlingarna på romme...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: joneya
·
P
Utrustning Är på jakt efter en varm, snygg (vinter)jacka att ha i stallet och på fritiden. Vill ha massor av tips, och gärna bilder! Någon som...
Svar
10
· Visningar
1 220
Senast: Fidelity
·
M
Utrustning Gekås har ju en rätt stor hästavdelning numera. Jag har köpt en del kläder till mig själv och är nöjd med dem, men hur är det med deras...
Svar
19
· Visningar
1 629
Senast: Kissan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka