Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

J
Utrustning Är inte så insatt med hjälptyglar men fick ett tips att använda gummiband t min ponny eftersom att hon är så hård i munnen, men är...
Svar
1
· Visningar
839
Senast: pinky
·
V
Utrustning Någon som har koll på vart man kan få tag på ett nosludd till hackamore? Det går tyvärr inte med ett helt vanligt nosludd, då hackamoret...
Svar
1
· Visningar
1 368
Senast: lillsyrran
·
H
Utrustning Jag letar efter ett pelhambett 9,5 . Jag hittar inte den storleken, finns ju bara från 11,5 , 12,5 och uppåt :( vill inte ha ett...
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: Pazuzu
·
C
Utrustning Ja, som rubriken säger så undrar jag hur vattentäta bävernylontäcken är..
Svar
6
· Visningar
3 218
Senast: annele
·
M
Utrustning Funderar på att beställa ett ylletäcke från Equiline som heter Mixed WOOL KOMBITÄCKE. Tänkte fåga här om någon har ett likadant och i...
Svar
3
· Visningar
1 153
Senast: The_grinch
·
V
Utrustning Hej hej Nu vill jag veta allt som är bra att kunna om bomlösa sadlar :) Padd tex, innebär? Går det att ha "vanlig" uttrustning...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: TinyWiny
·
P
Utrustning Hmm ja man kanske skulle ta o söka hjälp för sin täckesmani o shopping :rofl: Va i hästaffären (Börjes) igår o skulle köpa ETT...
Svar
18
· Visningar
1 366
Senast: lakrits
·
E
Utrustning nån som har tips på nåt brunt schabrak. gärna något liknande som de hade på hööks förut , tyvärr är de slut nu ångrar så mkt att jag... 2
Svar
39
· Visningar
2 734
Senast: ponnylollo
·
Utrustning jag har ett litet (eller ganska stort) problem. har en kille på 7år, som på vanligt bett spänner sig i traven. inte på det sättet...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: Michis
·
L
Utrustning kan man köpa träns delar någonstans??? har ett sidostycke som gått sönder och kaänns onödigt att köpa ett helt träns.....:bump:
Svar
1
· Visningar
573
Senast: Fibusen
·
L
Utrustning Hej! Är det några av er som har erfarenhet av tredelat bett. Jag har hört lite olika om det. Vissa påstår att det är mjukare än ett...
Svar
19
· Visningar
1 863
Senast: Svalan
·
H
Utrustning Stör det, kan sadeln bli för trång, eller liknande om man har en pollypad under en sadeln som sitter perfekt på hästens rygg?
Svar
18
· Visningar
1 238
Senast: AnnetteHansen
·
Utrustning Kavaj vid dressyr, finns det korta sådana? Mini-tävling imorgon, och har ingen kavaj så jag tar en vanlig fin kavaj och rider i den...
Svar
1
· Visningar
663
S
Utrustning Fanns ju en tråd här för ett tag sedan om den nya stigbygeln från Sprenger, men nu kan jag inte hitta den? Någon som har den? Är den bra?
Svar
7
· Visningar
1 069
Senast: diny
·
S
Utrustning Nu har min pålle blivit helklippt, och ett tjockt vintertäcke med hals ska inhandlas. Har funderat på ett Rhino eller Shires, har flera...
Svar
2
· Visningar
693
Senast: Supersonic_
·
Utrustning En liten skön undersökning ;) Vad får er älskling ha på sig egentligen? Står ni ut med budget i stil med Ge-kås eller Börjes på saker... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 851
Senast: ann80
·
L
Utrustning Ni med shettisar, vad har ni för sadel till dem?
Svar
5
· Visningar
948
Senast: vickis-pajala
·
Utrustning ... så jag undrar hur ni klär er när det är kallt (minst 15 minus). Hur mycket kläder tar ni på er? Själv är jag jättefrusen av mig... 2
Svar
39
· Visningar
3 238
Senast: Mariika
·
Utrustning Är det någon mer än jag som har ett par stigläder från griffin som är olika långa? De ska ju vara otöjbara och jag har bara ridit med de...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: Septicemia
·
Utrustning På alla mina 4 sadlar spänner jag sadelgjorden på olika hål på höger och vänster sida. På höger tex spänner jag 3 hål, men på vänster...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: Polly_Mulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka