Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Hehe, nu behöver jag lite assistans ;) Först: Visa bilder på SNYGGA grå schabrak med ljusrosa passpoal eller kant eller fläta eller... 2 3
Svar
54
· Visningar
10 194
Senast: LitenSnigel
·
Utrustning Mitt i sommarvärmen håller vi på o sätter hage. En bekant till mig hade ett spett som såg ut som det till vänster i bilden nedan...
Svar
1
· Visningar
748
Senast: Havremoppen
·
S
Utrustning Hej, jag undrar ifall någon annan har varit med om att en ny sadel varit skev? Köpte min wintec allroundsadel förra året och har ej...
Svar
2
· Visningar
1 140
Senast: szandra
·
C
Utrustning Hej! Jag har en häst som behöver åka brett vid transportering. Vi kör henne med mellanväggen i, men den står på snedden och det verkar...
Svar
17
· Visningar
1 411
Senast: LillaMy84
·
Utrustning Hej! Ska i morgon avsluta bygget av stora beteshagen och har köpt ett åskskydd att sätta på för att skydda el-aggregatet vid ev...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: Netika
·
H
Utrustning Nu ska jag äntligen köpa ny hjälm, men vet inte vilken jag ska välja:confused: Antingen så blir det en: GPA Carbone, GPA Titium eller...
Svar
16
· Visningar
882
Senast: Ickiz
·
Utrustning Har just fått hem min nya bomlösa sadel; en barefoot cheyenne. Helt underbar :love: Fått mycket bättre sits! :) Men till min fråga...
Svar
6
· Visningar
833
Senast: Constance
·
Z
Utrustning Har 8 m långa tömmar, kan man använda den som longerlina..? Har ingen longerlina för tillfället men tycker att det borde väl gå..? ända...
Svar
2
· Visningar
614
Senast: Ickiz
·
C
Utrustning Tror det hette nånting med Allen... Inte säker, det är iaf i sötmalm, fast ringar, rak mittdel men rörliga sidor. Vad ska man tänka...
Svar
5
· Visningar
921
Utrustning Ska troligtvis visa min åring (halvblod) till hösten, men undrar då vad för typ av grimma man skall ha. snyggast är det ju i en...
Svar
4
· Visningar
755
Senast: Polly_Mulle
·
Utrustning Hur är det med bomlösa sadlar? Finns det någon "ryggstorlek" på dem eller är det bara baken på ryttaren som man kollar storleken på?
Svar
1
· Visningar
668
Senast: Polly_Mulle
·
L
Utrustning Hej! Jag är i farten och ska köpa ett flugtäcke. Har hittat två som jag är intresserade av. Och det är WheatherBeeta och Capriati...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: Magic_Mac
·
O
Utrustning Jag har tänkt att köpa mig ett schabrak eller två, eller varför inte fler? :angel: , på Falsterbo. Och då tänkte jag fråga vilka färger...
Svar
5
· Visningar
835
Senast: overtyre
·
Utrustning Har tittat lite på Horseware´s täcken och funderar på deras Amigo regntäcke. Vad har den för plus/minus? Reagerade över att den inte...
Svar
12
· Visningar
1 038
Senast: Marks
·
B
Utrustning Hmm...en hoppsadel som är ungefär likadan som Jáguar XKC dressyrsadel. Som ligger ungefär lika? några förslag, helst då inte i samma...
Svar
4
· Visningar
1 101
Senast: Buttercup3
·
S
Utrustning Jag har tre pållar, som jag gärna vill ha flughuvor på, eftersom skogen i hagen gör att flugor, bromsar & mygg kryllar runt dom 24 h om...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Patience_ox
·
S
Utrustning Finns det någon ardennerägare här som har en westernsadel till sin pålle som kan komma med lite tips och rekommendationer? Har precis...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Havremoppen
·
Utrustning Har sett att alla Back on track produkter är skitdyra, så därför undrar jag, är dom verkligen så himla bra? Eller funkar "kopior" lika...
Svar
9
· Visningar
804
Senast: Havregryn
·
Utrustning Hej har en stubben och det är bomstorlek 31 i den vad motsvarar det i vanlig sadel normal bom eller vidare.:confused:
Svar
2
· Visningar
628
Senast: yrbin
·
Utrustning Jag funderar på om det skulle vara nått för min pålle. Rider honom nu på Pelham (2 delat) eller Hackamore när jag rider ut/Hoppar. Men... 2
Svar
26
· Visningar
7 371
Senast: BusBarro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Jobba som veterinär
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur