Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

H
Utrustning New tan resp new market? Kollar på nätet på bilder men vilken är ljusare? någon som har egna bilder på det? som äger träns skydd...
Svar
2
· Visningar
681
Senast: Havremoppen
·
Utrustning Ok, nu är det dags att måla om transporten, men... Målar man med vanlig oljefärg? Jag har ett äldre träsläp. Planen är att gå med...
Svar
3
· Visningar
1 240
Senast: Rebecka83
·
Utrustning Jag blir nipprig snart om jag inte får nått att göra i stallet! Rida/köra går bara på sena kvällen men på dagen då? Jag har absolut...
Svar
4
· Visningar
1 278
Senast: Clementine
·
V
Utrustning Hej Är medryttare på en häst. Nu har han fått ett nytt bett, ett rakt happy mouth pessoa. Vad tycker ni om det bettet, delade pessoa...
Svar
14
· Visningar
2 066
Senast: Polly_Mulle
·
Utrustning Köpte ett par nya ridstövlar i våras och har nyss börjat använda dem. Den har precis blivit sköna och nu har de börjat spricka i...
Svar
9
· Visningar
852
Utrustning Jag är på jakt efter ett par ordentliga transportskydd, har kanske inget jättebehov av dom just precis nu och jag har inte tänkt köpa...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: Luxurios
·
F
Utrustning Jag vill höra era synpunkter på Amerigo sadlarna. Allt posetivt som negativt, bra eller dåligt? Kom igen :banana:
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: lady_vip
·
Utrustning Vart kan man köpa NYA sadlar av märken som Amerigo, County, Jaguar, Cobra och sånna "fina" märken? Alltså, nu är jag ute efter...
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Martina_m
·
H
Utrustning Någon som har en bild att visa på JWhitakerhjälm i brunt? /M
Svar
2
· Visningar
656
Senast: Havregryn
·
Utrustning Jag undrar vart man kan köpa fina tävlingstäcken på nätet..har varit inne på hööks och titta me jag hittade inga snygga =( Vill helst... 2
Svar
26
· Visningar
3 223
Senast: Lola
·
S
Utrustning Hur är dt med värdet på en sadel? Har hört många som säger att en sadel sjunker med 1000 kr om året?? Tycker dt låter mycket:crazy: Och...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: bigganl
·
Utrustning Upptäckte att pållan växt ut det som skulle vara hennes utställnings-grimma för visning i augusti... Vilket inte är det roligaste för nu...
Svar
7
· Visningar
1 103
Senast: Blue_Jewel
·
M
Utrustning E det någon mer än jag som har dem!!?? Vad tycker du om dem?? Hardu stövlar elelr en sko med chaps till?? Hardu hela stigbygeln eller...
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Constance
·
  • Låst
Utrustning Vad tycker ni om tysk martingal?
Svar
10
· Visningar
2 351
Senast: Polly_Mulle
·
Utrustning Med hög/halvhög hals och gömd gjord. Skall gå att tvätta därav är inte ull intressant. Skall finnas i beige. Gärna med bruna kantband.
Svar
1
· Visningar
635
Senast: FadeAway
·
H
Utrustning Vad kostar de ungefär. (billigaste priset e ju bäst) tror ni att de kommer säljas billigare på falsterbo? vad tror ni de kommer kosta...
Svar
1
· Visningar
814
Senast: Salinero
·
Utrustning Insåg igår att sköthästen behöver benskydd. Hela insidan av skenorna är fulla av små "sår" och överbenen kommer som ett brev på posten...
Svar
9
· Visningar
1 452
Senast: MalanMjöl
·
N
Utrustning Hur mycket kostar de i Sverige? Säg inte att jag ska söka på Google, jag har redan försökt :p 2
Svar
31
· Visningar
2 364
Senast: Buttercup3
·
L
Utrustning Är det vanligt att man använder lidor istället för transportskydd? Kan man göra det?:confused: 2
Svar
26
· Visningar
1 598
Senast: bigganl
·
B
Utrustning Jag rider i en bomlös sadel men har funderat på att börja hoppa med min polle´samt lite dressyr. jag har själv funderat men jag har inte...
Svar
5
· Visningar
1 547
Senast: Buckingham
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka