Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Tänkte köpa ett sådant till min häst men det enda stället där jag vet att dom har den "gamla" modellen är på Sk*ra hästsport och där...
Svar
4
· Visningar
792
Senast: Mitrolle
·
B
Utrustning Vet ni om det finns sidor som säljer pannband med Swarovski kristaller? tacksam för svar :bow:
Svar
5
· Visningar
881
Senast: Elliell
·
M
Utrustning vad har man en martingal till? :confused: är det för att hästen inte ska slå upp huvudet? Har hört så mycket olika!:confused...
Svar
8
· Visningar
7 272
Senast: Ewelina
·
F
Utrustning Nu vill jag ha ett snyggt spö... I brunt läder, aningens längre än de kortaste hoppspöna som finns. Vi säger 60 cm ungefär ;). Och...
Svar
11
· Visningar
1 060
Senast: Magic_Mac
·
M
Utrustning Funderar på att köpa en Terry Flatback som är ca 5år för 3000kr, undrar om nån känner till sadeln & hur mkt den kostar i nypris...
Svar
1
· Visningar
569
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning Ska köpa nytt aachenträns och behöver hjälp och tips att hitta nåt snyggt! Helst svart för jag letar ny dressyrsadel som jag tror blir...
Svar
8
· Visningar
979
Senast: Sorbe
·
E
Utrustning sitter o funderar på om man kan göra en repgrimma själv, man kan ju göra en massa annat själv så min fråga är: Kan man göra en...
Svar
11
· Visningar
1 042
Senast: Emelia
·
Utrustning Är det rimligt att en hästägare kan kräva ekonomisk ersättning (dvs helt nytt täcke) av en annan hästägare pga sönderbitet täcke... 2
Svar
28
· Visningar
2 547
Senast: nanni
·
Utrustning ska antagligen åka till hööks om en halvtimma men jag har fortfarande inte bestämmt mig. sweet iron eller happy mouth bett? någon som... 2
Svar
26
· Visningar
1 685
Senast: gloom_
·
Utrustning Är det nån som använder sådant? funkar det? Hur är passformen på det täcket du har i så fall? Kan hästen röra sig fullt ut? Min... 2
Svar
31
· Visningar
4 985
Senast: ponnymother
·
E
Utrustning hade en källqvist (stavas så?) men den gled på sne hela tiden. och alltid åt höger. så nu tittade vi på torsions paddar så vi ska ringa...
Svar
14
· Visningar
919
Senast: Ingrid och Lukas
·
T
Utrustning Mitt sto blev opererad i ett öga för några år sedan och är känslig för sol och kryp då ögon locket inte riktigt funkar som det ska. Har...
Svar
8
· Visningar
762
Senast: Luxurios
·
H
Utrustning de utan stålhetta? finns de i svart och var kan man köpa farkboots på internet?:bump:
Svar
1
· Visningar
579
Senast: hampis
·
C
Utrustning Vart finns dom? Det kanske redan finns trådar om detta ämne, men orkar inte söka för att det är så att jag har två flughuvor från... 2
Svar
35
· Visningar
2 252
V
Utrustning Ska köpa ny ridstövlar :banana: :banana: Vill ha ett par svarta med snörning och mjukt läder. Sarm har jätte fina stövlar men jag... 2
Svar
32
· Visningar
2 038
Senast: Anna-panna
·
L
Utrustning Min kompis fyller år snart och önskar sig ett nytt pullarträns och eftersom jag rider dressyr har jag ingen större koll på sånnt så kan... 2
Svar
38
· Visningar
2 379
Senast: cactuspower
·
Utrustning Kollar på en bil, volvo 855 gle, dvs den har 140 hk. Frågan är om det räcker att dra hästransport med? Ska jag ha en med 170hk istället... 2
Svar
39
· Visningar
5 473
Senast: heylan
·
Utrustning Kan man ha det? Lånat hem en Knights bareback som jag ska testa på Moses. Men kan jag ha vanlgit schabrak udner? Eller måste man ha en...
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Mirre
·
C
Utrustning Hejsan. Jag undrar om någon vet nått om den där super billiga allroundsadeln på hööks? kan den sitta bra överhuvudtaget?:confused: Lite...
Svar
13
· Visningar
889
Senast: lillsyrran
·
Utrustning Har funderat på ny sadel till våran ena häst, liten korsning island/arab/hbl. Men minns att han var så svår att hitta sadel till o fasar...
Svar
6
· Visningar
794
Senast: Matiz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka