Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning köpte nyligen ett nytt bett till hästen ett helt vanligt tre-delat bett ..men stog och valde mellan ett vanligt och sweet iron bett...
Svar
3
· Visningar
779
Senast: mivve
·
Utrustning Skulle äntligen åka och köpa min beställda, gråa Eurolite hjälm. Hade provat ut storleken på en svart som de redan hade i affären...
Svar
9
· Visningar
840
Senast: bigganl
·
Utrustning Vet inte hur man stavar det men ändå, har nån några erfarenheter av de sadlarna? Hur mkt brukar nya kosta? Om jag har stavat helt fel...
Svar
6
· Visningar
1 156
Senast: Magic_Mac
·
Utrustning jag har hittat ett skitsnyggt rundsytt träns från pfiff.Vilka säljer det märket?
Svar
1
· Visningar
738
Senast: satanic
·
Utrustning Ville bara tipsa om det. Funkade kanon för att ge mitt nova bett fasta ringar :love: Ska visst även funka att linda runt hela bettet för...
Svar
2
· Visningar
2 655
Utrustning Jaha, så idag åkte jag och hämtade en hoppsadel till hästen. Den verkande lovande och när vi provade den så verkade den lagom svängd åt...
Svar
19
· Visningar
1 523
Senast: cactuspower
·
Utrustning Rambo Protector, hämtade ut det i dag och satte på pållen det förut. Det verkade RIKTIGT BRA ! :bump: Ser kanonfint ut och verkar...
Svar
11
· Visningar
1 116
·
Utrustning Jag tänkte på en sak.. Ni som i "vanliga fall" använder BoT t.ex. efter träning/tävling eller allmänt "hårt" arbete (jag gör det)...
Svar
6
· Visningar
819
Senast: pollan
·
Utrustning Dags för mig att köpa nya stövlar och jag funderar över vad jag ska köpa för några.. Jag har i 5 år haft hööks stövlar utan... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 446
Senast: emelie_r
·
T
Utrustning Vilken färg på ex. schabrak och luva tycker ni passar till tabaccofärgad hopputrustning & brun häst med vita tecken? Har beställt ett...
Svar
12
· Visningar
790
Senast: carzz
·
Utrustning Hur ful var inte den "nya" då :( Kan man få tag i den som satt "lågt ner" på huvudet? Den nya sitter ju PÅ... *sur* Nån som vet?
Svar
10
· Visningar
1 075
Senast: Lamborghini
·
Utrustning Någon som vet när och om deras nya vinterkollektion kommer? //E
Svar
7
· Visningar
643
Senast: lady_vip
·
A
Utrustning Jag är nu på jakt efter ett par vita boots i neopren. Vet att eskadron har en modell som även tillverkas i vitt. Ngn som har sett...
Svar
6
· Visningar
768
Senast: Akustik
·
N
Utrustning Häromdagen dog en 19-åring och hennes mamma inte långt härifrån när de körde med bil och släp och släpet började kränga och ekipaget... 2
Svar
23
· Visningar
16 562
Senast: suisyola
·
Utrustning på hööks... på hemsidan har de vissa prylar, i katalogen vissa och när man väl bestämmt sig så har de inte grejen i butiken! ahh! t.ex...
Svar
5
· Visningar
765
·
Utrustning Med tanke på alla diskussioner om kvalitét etc. Hur skulle du reagera om: 1. Du har spanat in ett träns som en annan, duktig... 2
Svar
31
· Visningar
1 955
Senast: Notorius
·
G
Utrustning Har ett bekymmer. Det börjar bli dags för inköp av sadel till 4-åringen. Har lånat en hittills. Jag rider mest ut men när jag tränar...
Svar
10
· Visningar
1 056
Senast: Elisha
·
S
Utrustning Da vi skal på ferie til Sundsvall eller Umeå vil jeg gjerne ha tips til hestebutikker der. (Gjerne nettadresse, eller adresse dit (slik...
Svar
1
· Visningar
1 593
Senast: ang
·
A
Utrustning Har problem med att hitta ett bett som min häst fungerar bra på. Rider just nu på ett pessoa bett och det går jättebra...problemet är...
Svar
13
· Visningar
883
Senast: Zena
·
F
Utrustning Vad tycker ni om kvalitén överlag på deras ridstövlar? :) Klämde på en kompis' stövlar (vet ej modell), och blev riktigt förälskad... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 539
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18