Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

L
Utrustning Jag har en box på 12kvm och en på 9kvm.Vad kan det gå på att köpa gummimattor till boxarna?Och var finns det billiga och bra mattor att...
Svar
12
· Visningar
1 771
Senast: cactuspower
·
S
Utrustning Finns det någon olja eller något som man kan ha på tabaccofärgat läder för att få det mer mörkbrunt? Det tränset jag vill ha finns...
Svar
8
· Visningar
838
Senast: Ickiz
·
Utrustning hur ser era hästtransporter ut? Då tänker jag främst på om ni har satt på egna dekaler, bilder dvs. "om gjorda i från orginal". Visa...
Svar
3
· Visningar
1 284
Senast: springsten
·
J
Utrustning Hejsan!:) Vi undrar om det är under fleece lindor man inte behöver ha paddar?:crazy: / Jasmin och Erica:rofl: 2
Svar
21
· Visningar
1 581
Senast: gloom_
·
Utrustning Jag letar med ljus och lykta efter ett stångbett strl 11,5 eller max 12, till ett lågt och överkomligt pris. Behöver ett rak, eller med...
Svar
6
· Visningar
783
Senast: sthu
·
Utrustning Tänkte ge mig på att försöka få ihop ett eget träns, men var hittar man bra läder till en början? Nån som har tips på hur man gör det så...
Svar
6
· Visningar
5 407
F
Utrustning Har ni några förslag på stooora transporter... mitt sto är 180 cm... drar 155 i täcken så så lång är hon dock inte... men det måste ju...
Svar
8
· Visningar
884
Senast: Fullblod
·
L
Utrustning Lånade ut mitt släp till en tjej som har häst på foder.Hon sa att hästen var snäll att lasta och köra.Jag tog en hundring för det.Tjejen... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 874
Senast: FadeAway
·
Utrustning men inte har eget stall, hur gör ni? Tar den som sköter allt i stallet av lindorna innan utsläpp eller åker ni dit och tar av dom? Eller...
Svar
8
· Visningar
808
Senast: suisyola
·
J
Utrustning Går det att beställa grejer härifrån till minisen? www.horseswarehouse.com.au. Nån som gjort det kanske?
Svar
4
· Visningar
618
Senast: Brummselisa
·
M
Utrustning Har snart funderat ihjäl mig över vilka ridbyxor jag ska köpa härnäst. Nu är jag inne på Eurostar, men funderar på hur dom är i...
Svar
2
· Visningar
1 348
Senast: lime
·
H
Utrustning varför rear de ut dem? ska de sluta säljas. vill nämligen ha just sånna o de finns inte kvar i min storlek. jag e lite rädd att dom ska...
Svar
2
· Visningar
1 237
Senast: _Lousie
·
S
Utrustning Vet någon vart det säljs BR shabrak i Sverige och ungefär vad dom kostar? Någon som har/sett Global-shabrak? Vart säljs dom och hur mkt...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Magic_Mac
·
P
Utrustning Hej! Jag har en D-ponny (1.46). Normalt- lite kraftigt byggd. Han har ganska grova ben..men ändå inget men lägger märke till så. När...
Svar
7
· Visningar
1 728
Senast: Bison
·
Utrustning Jag har en häst som har väldigt mkt massa och en sadel som har "långa" stroppar men för att vara långa så är de väldigt korta. Problemet...
Svar
6
· Visningar
888
Senast: LMCarlsson
·
Utrustning Vart sitter sadelns ID nummer? Köpte en begagnad sadel för ett tag sedan och hittar inger nr. Misstänker absolut inte att sadeln är...
Svar
3
· Visningar
1 364
Utrustning Pratade med en bekant häromdagen. Hon hade varit på väg att hämta hö med sin 1 år gamla transport. LÄngs vägen hade framrutan helt...
Svar
3
· Visningar
789
Senast: Explosion
·
E
Utrustning Fördelar och nackdelar tages tacksamt emot! Kan det vara bra att använda på en lite ostadig häst, men som går jätte bra när han väl är...
Svar
7
· Visningar
861
Senast: Myzan87
·
L
Utrustning Hej! Är märket "Demo" på sadlar något bra märke eller någorlunda bra i alla fall? :) Kvalité? Kram
Svar
4
· Visningar
644
Senast: Love_Maya
·
Utrustning Hur är dem? Har inte hört talas om dem alls och lyckas inte googla upp nått vettigt heller :o
Svar
1
· Visningar
693
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18